مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از آغاز دور جدید سفرهای عتبات عالیات از فردا چهارم مهر خبر داد و اعلام کرد: اعزام کاروان های زمینی به عتبات مجدداً از ششم مهر از سر گرفته می شود.
کد خبر: ۷۲۱۲۶۰
آغاز دور جدید سفرهای عتبات عالیات از فردا

به گزارش واحد مرکزی خبر، محسن نظافتی گفت: اعزام های این دوره عتبات از فردا چهارم مهر آغاز می شود و تا دهم آذر ادامه خواهد داشت.

وی در این باره افزود: اعزام های هوایی عتبات از17 فرودگاه کشور انجام می گیرد و مشتاقان زیارت عتبات دیگر استان های کشور در دوره جدید مجدداً می توانند به صورت زمینی به عتبات اعزام شوند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از افزایش150 درصدی اعزام ها در ایام عرفه و عید غدیر خبر داد و تصریح کرد: ظرفیت کاروان های اعزامی به عتبات برای روز عرفه تکمیل شده است اما ثبت نام در کاروان های دیگر ایام همچنان ادامه دارد.

وی، هزینه سفرهای زمینی عتبات را از 980 هزار تومان تا یک میلیون و 60 هزار تومان و هزینه سفرهای هوایی عتبات را از یک میلیون و 200 هزار تومان تا یک میلیون و 360 هزار تومان اعلام کرد.

وی همچنین در خصوص هزینه سفرهای 3 و 4 روزه عتبات گفت: هزینه سفرهای 3 روزه در این دوره یک میلیون و 20 هزار تومان و هزینه سفرهای 4 روزه یک میلیون و 100 هزار تومان است.

زائرانی که در دوره جدید پیش ثبت نام های عتبات شرکت کرده و در قرعه کشی پذیرفته شده اند، می توانند با مراجعه به سامانه atabat.haj.ir برای انتخاب کاروان و قطعی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها