روابط عمومی سازمان حج و زیارت اعلام کرد: نتایج قرعه کشی پیش ثبت نام‌های عتبات عالیات امروز اعلام شد.
کد خبر: ۷۱۴۶۷۱
اعلام نتایج قرعه کشی پیش ثبت نام های عتبات عالیات

به گزارش جام جم آنلاین، روابط عمومی سازمان حج و زیارت خبر داد: نتایج قرعه کشی این دوره از پیش ثبت نام‌های عتبات عالیات از امروز در سامانه ثبت نام اینترنتی عتبات عالیات به آدرس atabat.haj.ir قابل مشاهده خواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه، متقاضیان سفر به عتبات عالیات که از هشتم تا 15 شهریور در سامانه سازمان حج و زیارت برای اعزام به عتبات عالیات پیش ثبت نام کرده‌اند، از فردا می‌توانند با مراجعه به سایت atabat.haj.ir و با وارد کردن کد رهگیری و کد ملی خود در این سامانه و یا وارد کردن کدملی،شماره شناسنامه و تاریخ تولد خود در سامانه یادشده، از اولویت خود مطلع شوند.

متقاضیانی که در قرعه کشی پیش ثبت نام‌های عتبات عالیات پذیرفته شده‌اند، می‌توانند از روز سه شنبه 18 شهریور 93 با مراجعه به سامانه ثبت نام اینترنتی عتبات عالیات و یا مراجعه حضوری به دفاتر مجاز خدمات زیارتی در سراسر کشور ، بر اساس زمان اعلام شده برای هریک از اولویت‌ها، نسبت به قطعی نمودن ثبت نام خود اقدام کنند.

بر اساس این اطلاعیه دارندگان اولویت های 1 و 2 از ساعت 9 صبح روز سه شنبه 18 شهریور ، دارندگان اولویت‌های 3 و 4 از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 18 شهریور، دارندگان اولویت 5 از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه و دارندگان اولویت 6 از ساعت 14 روز سه شنبه می توانند برای قطعی نمودن ثبت نام خود اقدام نمایند.

همچنین دارندگان اولویت 7 (ذخیره) جهت اطلاع از آخرین وضعیت پذیرش خود می‌توانند روز شنبه 22 شهریور از ساعت 14 به سایت atabat.haj.ir مراجعه کنند. این دوره از اعزام‌های عتبات عالیات از چهارم مهر آغاز می‌شود و تا دهم آذر ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها