10 درصد مشمولان سهام عدالت جا ماندند

رییس اتحادیه کشوری تعاونی‌های سهام عدالت گفت: 10 درصد از مشمولان سهام عدالت در مراحل هجده‌گانه توزیع سهام جا مانده‌اند که پیشنهاد کرده‌ایم دولت فرصت دیگری برای این گروه در صورت امکان در نظر بگیرد.
کد خبر: ۷۱۹۹۰۳
10 درصد مشمولان سهام عدالت جا ماندند

داریوش پاک‌بین با بیان اینکه ارزش سهام عدالت حداقل تا 2.5 برابر افزایش یافته است و نباید اجازه دهیم عده ای از این فرصت برای رانت خواری استفاده کنند، گفت: گاهی گفته می شود که برخی سهامداران عدالت آن را به صورت وکالتی می فروشند که غیرقانونی است و سبب متضرر شدن دو طرف معامله خواهد شد.

رییس اتحادیه کشوری تعاونی‌های سهام عدالت افزود: حالا که دولت و مجلس تلاش می کنند این سهام آزادسازی و خرید فروش شود، انتظار داریم بستری فراهم شود که سهامداران سهام عدالت بتوانند از همه دستاوردها و مزیت های آن بهره مند شوند و ساز و کار داد و ستد شفاف و بدون پیامدی منفی مانند ایجاد انحصار در بخش خصوصی مد نظر باشد.

وی ضمن توصیه به شهروندان مبنی بر اینکه این سهام را حتما نگهداری کنند و به راحتی از دست ندهند، گفت: طرح توزیع سهام عدالت که از سال 1385 آغاز شده است و با توزیع سهام عدالت کارگران ساختمانی و فصلی تکمیل خواهد شد.

پاک بین افزود: باید همه تلاش کنیم این طرح به همه اهداف خود یعنی انتقال مدیریت و مالکیت به مردم و گسترش عدالت اجتماعی و توسعه فرهنگ سهامداری برسد. ارزش این سهام متناسب با رشد شاخص های بورس افزایش می یابد و اقساط آنها از طریق سود سهام پرداخت می شود.

رییس اتحادیه کشوری تعاونی‌های سهام عدالت گفت: تاکنون بخشی از قیمت سهام از این طریق پرداخت شده است و پس از تکمیل طرح در خصوص حضور این سهام در بورس یا فرابورس و خرید و فروش آن تصمیم گیری خواهد شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها