نایب‌رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس :

سهام عدالت در دست 250 مافیا/ منتظر فساد بزرگ باشید

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت با بیان اینکه کارگران ساختمانی مشمول مرحله پایانی توزیع سهام عدالت بجز استان تهران و چند مرکز استان برگه سهام عدالت خود را دریافت کرده اند از کارگرانی که فرم این سهام را پر و ثبت نام کرده اند خواست در شهر تهران و در مراکز استانهایی که مراجعه نکرده اند حتما اقدام کنند.
کد خبر: ۷۷۸۰۳۸
کارگران ساختمانی برای دریافت برگه سهام عدالت مراجعه کنند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد، داریوش پاک بین در مصاحبه با این رادیو افزود: این عده باید تا پایان سال برگه های سهام عدالت خود را دریافت کنند تا حقی از آنها ضایع نشود.

وی گفت: به دلیل اینکه شماره تلفن و نشانی بخشی از کارگران ساختمانی مشمول طرح توزیع سهام عدالت تغییر کرده است، نمی توانیم با آنها به طور مستمر اطلاع رسانی کنیم و امیدواریم از طریق اطلاع رسانی رسانه های گروهی به زودی اقدام کنند.

پاک بین افزود: 10 درصد از افراد مشمول توزیع سهام عدالت در دهک های مختلف جا مانده اند که عدالت اجتماعی ایجاب می کند دولت برای ساماندهی توزیع سهام عدالت این افراد اقدام کند.

وی گفت: متاسفانه برخی از خانواده های نیازمند که بسیار آبرومند هستند برای دریافت سهام عدالت اقدامی نکرده اند که امیدواریم بتوانیم این عده را نیز تحت پوشش قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت افزود: متاسفانه به دلیل یکپارچه نبودن سامانه های سازمان خصوصی سازی گاهی دیده شده است برخی افراد دو بار برگه سهام عدالت گرفته اند و برای نمونه هم از طریق کمیته امداد و هم از طریق کارمندی برگه سهام عدالت دارند که باید پایش شود.

پاک بین گفت: آمار مشمولان طرح توزیع سهام عدالت ابتدا 45 میلیون نفر بود که به 55 میلیون نفر افزایش یافته است و باید به زودی این طرح تکمیل و زمینه آزادسازی سهام عدالت فراهم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
۰
۰
لطفا سهام عدالت كی پرداخت می شود

نیازمندی ها