آرسنال در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در زمین آستون ویلا با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.
کد خبر: ۷۱۹۷۰۲

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال پس از پیروزی تیمش برابر آستون ویلا در لیگ برتر گفت: برد ارزشمندی کسب کردیم. بازی در نیمه نخست نزدیک و بسیار حساس دنبال شد اما در نیمه‌دوم موفق شدیم بازی را به خوبی کنترل کنیم و سه امتیا‌ز ارزشمند این را دیدار کسب کنیم.

برای رساندن خودمان به جمع مدعیان لیگ برتر باید این دیدار را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتیم. فراموش نکنید یک دیدار سخت را برابر بورسیا دورتموند پشت سر گذاشتیم و همیشه بازی در لیگ برتر بعد از لیگ قهرمانان اروپا سخت و دشوار است. حالا باید به فکر بازی بعدی‌مان در لیگ برتر باشیم و این پیروزی را فراموش کنیم.

پیروزی آرسنال در حالی به‌دست آمد که مسوت اوزیل چهره برتر توپچی‌ها بود و دنی ولبک نیز اولین گلش را برای تیم جدید خود به ثمر رساند.

ونگر ادامه داد: از همان ابتدای بازی به فکر پیروزی بودیم و شانس‌های زیادی نیز برای گلزنی داشتیم. از همان دقایق نخست بازی حریف را تحت‌فشار قرار دادیم و نشان دادیم قصدمان پیروزی است. به بازیکنانم ایمان داشتم و نشان دادیم انگیزه زیادی برای برد داریم. شکست 3 بر یک لیورپول مقابل وستهام دیگر نتیجه قابل توجه هفته پنجم بود. برندان راجرز، سرمربی لیورپول، از پس از باخت مقابل وستهام، عملکرد شاگردانش را در این دیدار مورد انتقاد قرار داد.

لیورپولی‌ها که امیدوار بودند بتوانند در خانه وستهام به نتیجه قابل قبولی برسند، در همان 10 دقیقه ابتدایی دو گل خوردند و در نهایت هم با نتیجه3 بر یک بازی را واگذار کردند.

راجرز در پایان بازی تاکید کرد که انتظار چنین نمایشی را از شاگردانش نداشته است: ما تیمی هستیم که معمولا بازی را سریع آغاز می‌کنیم، اما به دلایلی در دیدار امشب نتوانستیم چنین عمل کنیم. وستهام ما را تحت فشار گذاشت و نتوانستیم بازی خودمان را ارائه بدهیم. قبل از این‌که به خودمان بیاییم، بازی 2 بر صفرشده بود و از همان لحظه، کار برایمان دشوار شد.

جشنواره گل ستاره‌های گران قیمت رئال

اما در اسپانیا و در هفته چهارم لالیگا این رئال مادرید بود که بیش از هر تیم دیگری هواداران خود را متعجب کرد. رئال مادرید مقابل میزبان خود یعنی دپورتیولاکرونیا 8 بر 2 به پیروزی رسید. کریستیانو رونالدو در دقایق 29، 41 و 77، خامس رودریگس در دقیقه 36، گرت بیل در دقایق 65 و 76 و خاویر هرناندز در دقایق 87 و 90، یک پیروزی پرگل برای شاگردان آنچلوتی رقم زدند.کارلو آنچلوتی پس از پیروزی 8 بر 2 رئال مادرید مقابل دپورتیوو لاکرونیا اظهار کرد: در دو مسابقه 13 گل زدیم، این نشان می‌دهد که عالی واکنش نشان داده‌ایم. تا قبل از گل اول بازی پایاپای بود. دپورتیوو پیش از این که گل بخورد، عالی دفاع می‌کرد. گل کریستیانو فضا را باز کرد و کنترل مهاجمان ما برای آنها سخت‌تر شد. با جنگندگی بیشتری بازی کردیم و با موقعیت‌هایی که خلق کردیم توانستیم این نتیجه را رقم بزنیم. ما یک پدیده و بازیکنانی با توانایی‌های بالا در تیممان داریم که خیلی خوب با هم هماهنگ شدند. این زیبایی مسابقه است.

در دیگر دیدارهای این هفته لالیگا، گرانادا با یک گل میزبان خود بیلبائو را شکست داد، اسپانیول 2 بر 2 با مالاگا مساوی کرد و آتلتیکو مادرید در ورزشگاه خود یعنی ویسنته کالدرون یک بر یک با سلتاویگو مساوی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها