تب بازار ساعت‌های هوشمند به قدری داغ است که به نظر می‌رسد هیچ شرکتی توان مقاومت در برابر این وسوسه را ندارد، اما جای یک نام بزرگ خالی است که هنوز وارد این کارزار نشده است.
کد خبر: ۷۱۹۴۹۲

شرکت آمریکایی بلکبری که تلفن‌های همراهش به علت امنیت بالایشان در این کشور مورد استقبال بسیاری قرار گرفته‌ است، از معدود شرکت‌هایی است که هنوز به این بازار وارد نشده است. از همین‌رو هیات رئیسه این شرکت پیشنهاد داده‌است، بلکبری هر چه سریع‌تر وارد فضای ساعت‌های هوشمند شود. این در حالی است که چندی پیش مدیرعامل این شرکت از تعطیلی قریب‌الوقوع خط تولید تلفن همراهش خبر داد.

به نظر می‌رسد مدیران بلکبری برنامه خاصی برای ساعت هوشمندشان دارند. آنها که بتازگی تعدادی از ساختمان‌های اداری خود را برای کسب درآمد و ادامه فعالیت به فروش رسانده‌اند، تصمیم دارند با تمرکز روی یک ساعت هوشمند مستقل از تلفن همراه نبض این بازار را به دست بگیرند. مدیران بلک‌بری مدعی هستند ساعت هوشمند این شرکت بهترین کاربری را برای سازمان‌های دولتی و کارهای اداری جدی دارد و می‌تواند به‌جای یک کالای لوکس و تفریحی، به ابزاری حیاتی تبدیل شود. جان چن، مدیر ارشد بلکبری مدعی است ورود به بازار گجت‌های پوشیدنی می‌تواند مسیر بهبود را برای این شرکت دوباره مهیا کند و به عنوان یک محصول کاملا جدا از تلفن همراه کاربران بیشتری را به سمت این شرکت بکشاند. به نظر می‌رسد بلکبری پروژه ساعت هوشمند خود را اواسط سال 2015 میلادی آماده خواهد کرد و تا پایان امسال مدل‌های اولیه آن را برای رونمایی به کنفرانس سالانه‌اش برساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها