آیت‌الله جنتی، امام جمعه موقت تهران با تاکید بر این که نباید گذاشت افراد ناباب در دانشگاه‌ها نفوذ کنند، بیان کرد: دانشگاه باشگاه سیاسی سیاستمداران نیست.
کد خبر: ۷۱۸۸۹۴
جنتی: دانشگاه باشگاه سیاسی نیست

به گزارش ایرنا، وی درخطبه‌های نماز جمعه تهران با تاکید بر این که باید از فتنه درس گرفته شود، افزود: فتنه مساله براندازی بود؛ من دلم نمی‌آید نفرین کنم ولی کسانی که این فتنه را نپذیرفتند و حقیقتش را انکار کردند، استحقاق نفرین دارند و با سکوتشان یا با چراغ سبز نشان دادنشان به فتنه‌گران و خانواده آنها، فتنه را نادیده گرفتند. وی همچنین از حذف برخی نیروهای انقلابی به اسم اعتدال انتقاد کرد.

همسویی دوباره پاریس با منافقین

دستگاه قضایی فرانسه در اقدامی همسو با منافقین، برخی اعضای خرابکار این گروهک را که از سال‌ها قبل به اقدامات تروریستی متهم شده بودند، از اتهامات وارده مبرا دانست.

به گزارش فارس و به نقل از آسوشیتد‌پرس، مریم رجوی سرکرده این گروهک در پیامی این اقدام دستگاه قضایی فرانسه را ستوده و آن‌ را پیروزی نامیده است. هنوز هویت این 9 نفر اعلام نشده است.

دیدار احمدی‌نژاد با سیدحسن خمینی

محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق کشورمان در حرم مطهر حضرت امام(ره) حضور یافت و از روند توسعه حرم بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی بازدید کرد.

به گزارش فارس، وی پس از حضور در حرم، با سیدحسن خمینی دیدار کرد. حمید بقایی نیز در این دیدار احمدی‌نژاد را همراهی می‌کرد.

مقام آمریکایی: اوباما آماده دیدار با روحانی است

خبرگزاری بلومبرگ به نقل از یک مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، نوشت: باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا آماده دیدار با حسن روحانی در حاشیه سفر وی به نیویورک برای شرکت در نشست مجمع عمومی است هرچند برنامه از پیش تعیین شده‌ای برای چنین دیداری وجود ندارد.

این در حالی است که سخنگوی دولت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است رئیس‌جمهور کشورمان در سفر به نیویورک برنامه‌ای برای دیدار با اوباما ندارد.

آخرین خبرها از وضع سلامتی آیت‌الله مهدوی‌کنی

رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان گفت: در 10 روز اخیر علاوه بر رهبر انقلاب، سران سه قوه، هاشمی رفسنجانی و حضرات آیات جوادی‌آملی، گرامی، هاشمی شاهرودی، جنتی، مصباح یزدی، امامی کاشانی و امینی از آیت‌الله مهدوی‌کنی عیادت کردند.

ابراهیم انصاریان به تسنیم گفت: وضع عمومی آیت‌الله مهدوی کنی بسیار مناسب است، ولی وضع هوشیاری ایشان هنوز به حد مطلوب نرسیده که پزشکان در این زمینه در حال تلاش هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها