انحصار ۱۰۰ ساله آمریکا پایان یافت

جزئیات تازه از شکست تحریم بنزین

واردات بنزین کاهش یافت

معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشور گفت: پیش‌بینی‌های واردات بنزین برای امسال، ده میلیون لیتر در روز بود که خوشبختانه با توجه به افزایش تولید پالایشگاه‌های کشور نسبت به سال گذشته، مدیریت مصرف و ذخیره مناسب، از ابتدای امسال تاکنون به‌طور متوسط روزانه حدود 4.7 میلیون لیتر بنزین وارد کشور شده است.
کد خبر: ۷۱۷۵۶۶

شاهرخ خسروانی در گفت‌وگو با شانا افزود: هم‌اکنون شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشور بررسی و برنامه‌ریزی‌هایی به منظور افزایش مصرف سی ان جی در کشور آغاز کرده که تا دو هفته آینده نتایج آن اعلام می‌شود.

وی با بیان این‌که افزایش مصرف سی‌ان‌جی به معنای کاهش مصرف بنزین است، تصریح کرد: با وجود این نیاز به واردات بنزین در کشور نیز کاهش خواهد یافت.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش به ذخیره مناسب بنزین در کشور اشاره کرد و افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های لازم را درباره افزایش احتمالی مصرف این فرآورده با آغاز به‌کار مدارس انجام داده است.خسروانی با بیان این‌که امسال نسبت به سال گذشته حدود 3.5 میلیون لیتر به تولید بنزین کشور افزوده شده است، گفت: تا دو ماه آینده نیز حدود دو میلیون لیتر به تولید پالایشگاه آبادان افزوده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها