بهروز غریب‌پور که در پی شکایت عزت‌الله انتظامی صبح امروز 23 شهریور ماه در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شده بود‌، گفت: تمام مستندات خود را در این دادگاه ارایه کردم و هیچ قراری صادر نشد چون اگر این اتفاق می‌افتاد الان باید بازداشت می‌بودم.
کد خبر: ۷۱۷۲۱۰
غریب‌پور در دادگاه شکایت انتظامی چه گفت؟
این هنرمند تئاتر که در پی شکایت عزت الله انتظامی درباره طراحی خانه موزه‌اش در دادگاه حاضر شده بود‌ گفت: در این جلسه ادله فراوانی را به صورت شفاهی و مکتوب ارائه کردم و تمام توضیحات لازم را به دادگاه گفتم.
غریب‌پور اضافه کرد: در این دادگاه نه آقایان انتظامی و نه وکیلشان حضور نداشتند و رئیس شعبه چهار دادسرای فرهنگ و رسانه نیز اعلام کرد که تمام مستندات را به وکیل آقای انتظامی ارائه می‌کند.


این هنرمند تئاتر توضیح داد: همیشه هنگامی که پروژه‌ای را در دست می‌گیرم، مستندات تصویری فراوانی را تهیه می‌کنم همچنان که سال 70 ‌، پنج- شش هزار عکس از مراحل مختلف ساخت فرهنگسرای بهمن تهیه کردم. این روزها هم که هر کارگر ، بنا ، مهندس و معمار به تلفن‌های همراهی مجهز است که امکان تصویربرداری دارد.
غریب‌پور با اشاره به تصویربرداری از تمام مراحل طراحی و ساخت خانه موزه انتظامی یادآور شد: در تمام این مراحل یک فرد حرفه‌ای تصویر‌برداری کرد و امروز نیز براساس همین تصاویر نشان دادم آقای انتظامی از بدو امر تا افتتاح پروژه در جریان تمام مراحل بوده و همواره یا به صورت بیان زبانی و یا از طریق چهره‌اش رضایت خاطر خود را اعلام کرده‌ است.
کارگردان اپرای عروسکی لیلی و مجنون خاطرنشان کرد: سعی کردم در تمام مراحل احترام آقای انتظامی را داشته باشم اما وقتی ایشان عنوان کرد که این خانه خانه من نیست باید به ایشان جواب می‌دادم.
غریب‌پور افزود: پاسخ من هم به ایشان این است که؛ بله این خانه دیگر خانه شما نیست. چون آن را فروخته‌اید ضمن اینکه حالا هم که به عنوان موزه ساخته شده است، لحظه به لحظه در مراحل ساخت تحت نظر شما بوده است.
سرپرست گروه تئاتر عروسکی «آران» یادآور شد: مثلا هنگامی که ساخت مجسمه‌ تعدادی از هم دوره‌های آقای انتظامی را در نظر داشتیم‌، ایشان با ساخت یکی از مجسمه‌ها موافقت نکرد و پس از آن، ساخت دو مجسمه از آقایان رشیدی و جعفر والی را پیشنهاد کرد، ما تمام مسائل را رعایت کردیم تا رضایت خاطره‌اشان جلب شود.
غریب‌پور با اظهار تاسف از اختلافاتی که میان او و انتظامی پیش آمده است‌، اظهار کرد: ایشان باید به عنوان الگوی بازیگری و اخلاق نوع دیگری رفتار می‌کرد اما نشان داد‌ نسبت به کسی که عاشقانه موزه را ساخته است جفا کرده است. با این حال قیامتی است و کسی ما را فراتر از هر محکمه‌ای داوری خواهد کرد.
این کارگردان تئاتر گفت: آقای انتظامی را به قیامت حواله می‌دهم و دیگر درباره این موضوع صحبتی نمی‌کنم اما متاسفم که ایشان ناسپاسی کرد. جفایی که ایشان به من کرد، دشمنانم نکردند. اما ایرادی ندارد ایشان روزگاری در دادگاه عالی محشر باید پاسخگو باشد.
غریب‌پور در عین حال از برخورد بازپرس شعبه چهار دادگاه فرهنگ و رسانه قدردانی کرد و گفت: ایشان برخوردی انسانی داشت و با وجود شلوغی این شعبه و مراجعان بسیارش ساعت‌ها به من فرصت داد تا همه موارد را به صورت مکتوب و شفاهی توضیح دهم. اگر امروز قراری صادر می‌شد الان باید بازداشت می‌بودم. اما هر انسانی مدارک را ببیند متوجه می‌شود ذره‌ای دروغ نمی‌گویم .
بهروز غریب‌پور درباره نتیجه این دادگاه گفت: رئیس شعبه اعلام کرد که تمام مستندات و ادله را به وکیل آقای انتظامی منتقل خواهد کرد و صحبت دیگری نداشت . من هم امروز عصر به تالار فردوسی می‌روم تا اپرای عروسکی لیلی و مجنون را در جشنواره تئاتر عروسکی اجرا کنم. (ایسنا)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها