مجید به 10 سال زندان و تبعید و پرداخت دیه محکوم شده بود

عامل اسیدپاشی به آمنه آزاد شد

مجید، عامل اسیدپاشی به آمنه بهرامی هفدهم شهریور از زندان آزاد شد و آمنه برای پیگیری این موضوع و طرح شکایت مجدد به ایران بازمی‌گردد.
کد خبر: ۷۱۶۲۷۹

شیرین بهرامی، خواهر آمنه بهرامی، قربانی اسید‌پاشی به تسنیم گفت: ادامه درمان آمنه به دلیل کمک نکردن سفارت انجام نشد و با وجود این‌که سفارت ایران در اسپانیا وعده‌ مساعدت داده بود، اما کاری انجام ندادند.وی بیان کرد: مجید، عامل اسیدپاشی هفدهم شهریور با وجود تبعید و حبسی که برایش تعیین کرده بودند، آزاد شد و آمنه پس از بازگشت به کشور موضوع را پیگیری و مجددا شکایت می کند، چراکه در حق آمنه اجحاف شد و مجید فردی خطرناک برای آمنه و خانواده‌ ماست.

یادآور می‌شود مجید جوانی که پس از اسیدپاشی تا یک قدمی قصاص چشم پیش رفت و در آخرین لحظه و هنگام اجرای حکم با رضایت آمنه از قصاص از مجازات رهایی یافت به زندان و تبعید محکوم شد.

متهم در دادگاه عنوان کرده بود: در دانشگاه به آمنه علاقه‌مند شدم و او را خواستگاری کردم، اما آمنه به درخواست ازدواج پاسخ منفی داد و من با اسید به وی حمله کردم و انتقام گرفتم.

این پرونده یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌‌ها در چند سال گذشته بود و آمنه پس از رضایت، کتابی با عنوان چشم در برابر چشم را منتشر کرده که با استقبال روبه‌رو شد و این کتاب پس از چاپ دوم اکنون به زبان آلمانی ترجمه شده است و در یک قدمی انتشار قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها