برنامه «دیالوگ» امروز میزبان مجید و نیکی مظفری است. این برنامه ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود. به گزارش مرکز هنرهای نمایشی رادیو، برنامه دیالوگ امروز به بهانه پخش فیلم چرک‌نویس در شبکه نمایش خانگی میزبان مجید مظفری، حامد بهداد و نیکی مظفری است و آنها درباره این فیلم صحبت می‌کنند.
کد خبر: ۷۱۵۰۲۴

برنامه دیالوگ به صورت زنده ساعت 21 به تهیه‌کنندگی و سردبیری ایوب آقاخانی پخش می‌شود. محسن جواهری، دستیار تهیه است و شیرین سپه‌راد، بابک احمدی و علی جعفری گویندگان برنامه هستند. سعید اسلام‌زاده هم مجری - کارشناس برنامه است.

اختلالات روانی در ساعت تندرستی

برنامه «ساعت تندرستی» امروز با موضوع بررسی اختلالات شایع روانی از رادیو تهران پخش می‌شود.

این برنامه ساعت 11 به موضوع اختلالات روانی که یکی از شایع‌ترین بیماری‌های کنونی جامعه است که به موجب آن رفتار انسان با برخورد با محیط اطراف و حتی خود دچار مشکل می‌شود، می‌پردازد. مهدی رادفر و جمشید جم تهیه‌کننده، کیانا فرحی کارشناس مجری، هادی نه‌برادر و ساناز باقری دستیار تهیه‌کننده این برنامه هستند.

نابینایی زنان در صبح امید

برنامه «صبح امید» امروز در رادیو دانش به این موضوع که چرا زنان بیشتر از مردان نابینا می‌شوند، اختصاص دارد.

این برنامه ساعت 7 صبح به مدت 45 دقیقه میزبان میثم طباطبایی، کارشناس است و او با بیان دلایل ژنتیک، به بررسی و تبیین دلایل این‌که زنان به چه دلیل بیشتر از مردان دچار نابینایی خواهند شد، خواهد پرداخت.
محسن دین‌محمد گوینده این برنامه است.

اقتصاد و فوتبال در رادیو ورزش

برنامه «اقتصاد و فوتبال» امروز به بررسی سقف بودجه قراردادها در باشگاه‌های فوتبال می‌پردازد.

این برنامه امروز ساعت 11 و 30 دقیقه با حضور محمدحسین انصاری، کارشناس به بررسی کاهش هزینه‌ها و درآمدزایی باشگاه‌های فوتبال و سقف بودجه‌ باشگاه‌ها به ارقام واقعی و از بین بردن بار منفی ایجاد شده علیه فوتبال و سقف قراردادها در باشگاه‌های فوتبال می‌پردازد. برنامه پژوهش در ورزش نیز امشب ساعت 21 و 30 دقیقه در رادیو ورزش با حضور نازنین راسخ، کارشناس به بررسی آخرین تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده در حیطه ورزش اختصاص دارد.

«حس خوب زندگی» در رادیو سلامت

برنامه «حس خوب زندگی» امروز در رادیو سلامت با موضوع «چگونه در زندگی به یک حس خوب می‌رسید؟» پخش می‌شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی موسی نظری و گویندگی معصومه نوازنی ساعت 19 و 10 دقیقه میزبان مهدی رستمی، کارشناس مذهبی است. برنامه زندگی جاریست امروز ساعت 10 و 20 دقیقه در رادیو سلامت به این موضوع که «چگونه خشم خود را کنترل کنیم؟» می‌پردازد. برنامه سایبان آرامش امروز ساعت 13 و 20 دقیقه با حضورعلی ناظری آستانه، روانپزشک به بحث و بررسی پیرامون چگونگی بهبود بخشی مهارت‌های اجتماعی در افراد مبتلا به انزوای اجتماعی می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها