جام جم ورزشی: یک روزنامه انگلیسی با انتشار تصویری شبهاتی که در خصوص سن مهاجم جدید شیاطین سرخ وجود دارد را بار دیگر مطرح کرد.
کد خبر: ۷۱۴۲۲۳
پرونده سن فالکائو بازگشایی شد + عکس

منچستریونایتد در آخرین روز نقل‌و‌انتقالات تابستانی 2014 رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی موناکو را در ازای 12 میلیون یورو برای یک سال به طور قرضی با قابلیت خرید این بازیکن در فصل آینده به خدمت گرفت. بازیکنی که بار دیگر پرونده صغر سنی او باز شده و حالا روزنامه انگلیسی «سان» با انتشار گزارشی با عنوان «پیرمرد یونایتد» شبهاتی که در مورد سن این مهاجم کلمبیایی وجود دارد را مجدداً مطرح کرد.

در این گزارش با انتشار تصویری از برگه ثبت‌نام فالکائو در مقطع پیش‌دبستانی در مدرسه‌ای واقع در شهر سانتاندر کلمبیا نشان داده شده که او متولد 10 فوریه 1984 است نه 10 فوریه 1986. همچنین در برگه انتشار یافته محل تولد رادامل شهر بوگوتا، پایتخت کلمبیا عنوان شده این در حالی است که در سایت فیفا زادگاه وی شهر سانتا مارتا ثبت شده است.

«سان» عنوان کرد شاید اگر مسئولان منچستریونایتد به این موضوع واقف بودند احتمالاً هرگز برای به خدمت گرفتن قرضی او از موناکو رقم 6 میلیون پوند را پرداخت نمی‌کردند.

تابستان گذشته پس از انتقال فالکائو از اتلتیکومادرید به موناکو برای اولین بار این موضوع مطرح شد که وی دو سال مسن‌تر از سنی است که در فیفا به ثبت رسیده ولی همان موقع روزنامه کلمبیایی «El Tiempo» با انتشار تصویری از شناسنامه رادامل مدعی شد که این شایعات صحت ندارد و او در تاریخ 10 فوریه 1986 به دنیا آمده است.

فالکائو هم سال گذشته با انتشار پیامی در صفحه شخصی «توئیتر» خود نوشت: واقعاً از این داستان‌های مضحکی که در خصوص سن من مطرح شده شگفت‌زده شدم. چنین ادعاهایی را تکذیب می‌کنم و این پرونده را یکبار برای همیشه می‌بندم.

تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها