پرده هفدهم المپیک آسیایی افتاد

آغاز رسمی بازی های آسیایی 2014 اینچوئن

جام جم ورزشی: وزیر ورزش و جوانان در مراسم تقدیر از مدال‌آوران گفت: تلاش دولت تدبیر و امید این است که معوقه ورزشکاران باقی نماند و بر همین اساس تلاش می‌کنیم بعد از اینچئون نیز به سرعت از قهرمانان تجلیل کنیم.
کد خبر: ۷۱۳۵۵۴
وعده وزیر ورزش و جوانان به مدال آوران بازی های آسیایی

محمود گودرزی در مراسم تقدیر از قهرمانان و مدال‌آوران ایران نخستین سخنران بود که در مورد عملکرد خود در این مدت به ارایه گزارش پرداخت.

وی در صحبت‌های خود به برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک اشاره کرد، همچنین از تلاش وزارت ورزش برای از بین رفتن تنگناهای ورزش بانوان صحبت کرد و در ادامه نیز به تلاش وزارت‌خانه برای به پایان رساندن پروژه‌های عمرانی کشور تاکید کرد.

او گفت: در این مدت وزارت ورزش سعی کرده به بهترین شکل برای تکمیل پروژه‌های عمرانی تلاش کند. تعدادی از آن‌ها در هفته دولت و تعداد زیادی نیز تا پایان سال انجام خواهد شد اما با توجه به میزان بودجه لازم نمی‌شود خیلی سریع بسیاری از پروژه‌ها را به اتمام رساند.

وزیر ورزش با اشاره به برنامه‌ریزی‌های وزارت‌خانه برای بخش جوانان نیز گفت: در وزارت‌خانه سعی شده تا با امضای تفاهم‌نامه با وزارت‌خانه‌هایی که با جوانان ارتباط دارند برنامه‌های لازم برای این بخش‌ را نیز عملی کنیم.

وزیر ورزش تاکید کرد در دولت تدبیر و امید هدف ما داشتن نگاه حرفه‌ای به ورزشکاران، قهرمانان، مربیان و مدیریت است. هدف ما این بوده تا نگاهی حرفه‌ای به ورزش داشته باشیم و بر اساس آن به بخش‌های مختلف چون زیرساخت‌ها، آموزش و اسپانسر و حق پخش تلویزیونی توجه کنیم. نگاه دیگر ما این است که اجازه ندهیم معوقه‌ای برای ورزشکاران باقی بماند که با تاکید دکتر روحانی و تلاش مسئولان باعث شد تا اعتبارات لازم در اختیار وزارت‌خانه قرار بگیرد و حق ورزشکاران پیش از اینچئون پرداخت شود. همچنین تاکید داریم تا انشا‌ء‌الله بعد از بازی‌های آسیایی به سرعت از قهرمانان تجلیل کنیم.

او ادامه داد: در دولت تدبیر و امید نگاه به ورزش نگاهی همگانی است و ما سعی می‌کنیم تا ورزش به طور گسترده در کشور نهادینه شود.

گودرزی همچنین با اعلام مدال‌های ورزشکاران به تعداد مدال‌های دختران اشاره کرد و گفت: دختران ما 446 مدال دارند که این نشان از پتانسیل بالای آن‌ها است.

وزیر ورزش و جوانان ایران در صحبت‌های خود همچنین به برنامه‌های آتی وزارت ورزش از جمله ایجاد اتاق فکر با حضور اندیشمندان و ورزشکاران، تدوین نظام جامع برای جوانان، تدوین نظام‌نامه ورزش که به پایان رسیده و بسته اجرای اخلاق و منش پهلوانی در وزارت ورزش اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها