در پی آتش‌سوزی در ساختمان دو طبقه‌ای که محل نگهداری لوازم برقی و بهداشتی در یکی از محله‌های خیابان فردوسی تهران بود، یکصد آتش‌نشان به محل حادثه اعزام و پس از سه ساعت عملیات نفسگیر موفق به خاموش کردن آتش در نیمه شب تهران شدند.
کد خبر: ۷۰۸۸۹۲

به گزارش جام‌جم، ساعت یک و 27 دقیقه بامداد دیروز ساکنان خیابان فردوسی با دیدن دود غلیظی که از ساختمان دو طبقه قدیمی خارج می‌شد، سراسیمه از خانه‌هایشان خارج شدند تا شعله‌های آتش را خاموش کنند، اما متوجه شدند شعله‌های آتش همه‌جا را فراگرفته است و ورود به ساختمان امکان‌پذیر نیست، بنابراین در تماس با آتش‌نشانی کمک خواستند.در ادامه آتش‌نشان‌های هشت ایستگاه با اطلاع از موضوع به محل اعزام شدند و مشاهده کردند ساختمانی که آتش گرفته درون یک کوچه بوده و مساحت آن حدود هزار مترمربع است.

آنها با تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند، این ساختمان محل نگهداری لوازم برقی و بهداشتی بوده و هنگام آتش‌سوزی کسی در ساختمان مذکور حضور نداشته است.

آتش‌نشان‌ها با ایمن کردن محل به خاموش کردن آتش پرداختند تا از سرایت به دیگر ساختمان‌های مجاور جلوگیری شود. قدیمی بودن ساختمان باعث شده بود کار آتش‌نشانان با سختی روبه‌رو شود. آنها پس از سه ساعت تلاش موفق به خاموش کردن آتش شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره به خبرنگار ما گفت: خوشبختانه به دلیل این‌که کسی در ساختمان حضور نداشت، مورد فوتی یا مصدومی در این حادثه گزارش نشد.

سیدجلال ملکی افزود: در این محل و زیر شیروانی نیز مقادیر قابل‌توجهی لوازم بهداشتی قرارداده شده بود که این حادثه باعث شد به ساختمان موردنظر خسارت مالی فراوانی وارد شود.کارشناسان آتش‌نشانی تحقیقات در رابطه با علت وقوع این حادثه را آغاز کرده‌اند تا علت حادثه را مشخص کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها