فواید ماهی و شیر

جام جم آنلاین: یک تحقیق نشان داد غذاهایی که دارای کلسیم و ویتامین د هستند خطر ابتلا به بیماری های جسمی و روحی در زنان در زمان عادت ماهانه را کاهش می دهند.
کد خبر: ۷۰۸۶۷
به نوشته عرب آنلاین ماهی و فرآورده های لبنی از جمله غذاهای سرشار از کلسیم و ویتامین د هستند.
پزشکان می گویند: زنان پیش از این دوره دچار دردهای مفصلی و روحی و سوء تغذیه می شوند و 20 درصد از آن ها نیز حالت های بدی پیدا می کنند.
محققان دانشگاه ماساچوستس آمریکا زمان بررسی رژیم غذایی هزار زن مبتلا به این بیماری ها در زمان پیش از عادت ماهانه و دو هزار زن غیر مبتلا به این بیماری ها دریافتند زنانی که در سیستم غذایی خود جایی برای غذاهایی کلیسم دار و دارای ویتامین د مثل شیر و مشتقات آن خمیرنان و آب پرتقال مصرف می کنند کمتر دچار این بیماری ها می شوند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها