کنسرت احسان خواجه امیری در تبریز برگزار شد

کاش بلد بودم آذری بخوانم

جام جم نوا: خواننده آلبوم «عاشقانه ها» در جدیدترین اجرای برنامه اش در تبریز روی سن رفت.
کد خبر: ۷۰۸۵۰۱
کاش بلد بودم آذری بخوانم

احسان خواجه امیری بلافاصله پس از حضور روی سن، و پس از تشویق گرم حاضرین، رو به حضار گفت: «سلام، خوش گلیپسیز!». این خوشامدگویی احسان آن هم به زبان آذری باعث شد شدت تشویق‌ها چند برابر شود و این شروع انرژیک، نوید یک برنامه ویژه و قوی را از سوی این خواننده و ارکسترش داد. خواجه امیری قطعات پرطرفدارش را یکی پس از دیگری روی صحنه اجرا کرد و به مرور تسلط اش به سالن بیشتر و بیشتر شد و همین باعث شد که به خوبی بتواند «استیج گردانی» کند.
علی رغم «ساوند چک» موفق در سانس اول کمی کیفیت صدا پائین است و همین باعث شده اعضای ارکستر به صدابردار برنامه تذکر هایی را بدهند. مردم ولی بدون توجه به این اتفاق، با شور و حرارت به تشویق هنرمند محبوبشان می پردازند تا خواجه امیری با دیدن این همه انرژی مثبت رو به جمعیت بگوید: «یکی از بهترین اجراهای عمرم را تجربه می کنم و خوشحالم از اینکه در جمع هموطنان آذری ام می خوانم. کاش من هم بلد بودم و برای شما به زیان آذری می خواندم.»
این جمله های خواجه امیری با استقبال شدیدحاضرین رو به رو شد تا این خواننده با انرژی بیشتری قطعات پارت دوم برنامه اش را اجرا کند. در اواسط برنامه قطعه ای بی کلام از سوی نوازنده های ارکستر اجرا شد و مهارت بالای نوازنده های گروه، با تشویق های مکرر حاضرین رو به رو شد. هومن نامداری، همایون نصیری، هومن غفاری، احسان نی زن، کامیار ماندگاریان، مهرداد کاظمی و ... نوازنده هایی بودند که با اجرای سلوهایی پرحرارت سالن اجرای برنامه را به شدت غرق در هیجان و انرژی مثبت کردند.

(موسیقی ما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها