سرمربی تیم ملی: گمان نمی​کنم مشکلی برای امضای قرارداد وجود داشته باشد

کرش برای تمدید قرارداد به ایران می​آید

در حالی که ماراتن گسترده میان تیم‌های آسیایی برای حضور در جام ملت‌های آسیا شروع شده است، یکی از معدود تیم‌هایی که هنوز وضع سرمربی خود را به‌طور کامل نمی‌داند، تیم ملی ایران است.
کد خبر: ۷۰۷۵۷۱

آخرین خبر این است که کارلوس کرش به تهران می‌آید و مذاکرات شروع می‌شود. کرش در گفت‌وگو با فارس این خبر را تائید کرد: مدت‌ها بود منتظر اوکی شدن بلیت‌ برای بازگشت به ایران از سوی فدراسیون فوتبال بودم که آنها قول داده بودند پس از آماده شدن قرارداد نهایی این کار را انجام دهند که با اوکی شدن بلیت بازگشتم، به نظر می‌رسد دیگر مشکلی برای تمدید قرارداد با تیم ملی وجود نداشته باشد و فرداشب به همین منظور در ایران هستم. وی تاکید کرد، گویا بحث‌های مربوط به قراردادم مرتفع شده و به ایران بازمی‌گردم تا پنجشنبه در نشست با علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران قراردادم را با تیم ملی ایران تمدید کنم. کرش افزود:‌ بر همین اساس دیگر مورد خاص و مشکلی برای تمدید قرارداد با تیم ملی ایران وجود ندارد و بلافاصله پس از تمدید قرارداد، برنامه‌هایم را برای آماده‌سازی تیم ملی آغاز خواهم کرد.

گفته می‌شود که مشکل کرش و فدراسیون بندی در قرارداد او بود که بر اختیارات سرپرست اضافه می‌کرد، حدس زده می‌شود که این بند از قرارداد کرش حذف شده است.

علی کفاشیان هم به رسیدن به یک توافق با کارلوس کرش خوش بین است. اودر این باره به تسنیم گفته است: هیچ بندی در این قرارداد نیست که بر سر آن مشکلی وجود داشته باشد البته رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه دیگری با خبرگزاری فارس ترجیح می‌دهد که از موضع بالاتری نسبت به مذاکره روز پنجشنبه با کرش صحبت ‌کند. او در مورد شایعه دست بردن در قرارداد او می‌گوید: تمام مواردی که در قرارداد آمده نظر هیأت رئیسه بوده که هم منافع فوتبال ما و هم منافع مربی تیم ملی در آن
در نظر گرفته شده است. کرش به ایران بازگردد و پنجشنبه صبح نیز جلسه‌ای را با وی برگزار کنیم تا صحبت‌های نهایی انجام شده و سپس قرارداد را با وی تمدید کنیم. ما کارفرما هستیم و کرش باید شرایط ما را بپذیرد.

البته کرش برنامه‌های خود برای تیم ملی را ارائه کرده است. رئیس فدراسیون فوتبال درباره دیدارهای تدارکاتی تیم ملی گفت: فعلا همان بازی با کره‌جنوبی است و منتظر پاسخ عربستان هستیم چرا که بازی با تیم‌های عربی را پیش‌رو خواهیم داشت. ضمن این‌که برنامه اردوی اروپا برای تیم ملی هم با برنامه‌ریزی کرش مشخص
خواهد شد.

میزبانی جام ملت‌های 2019

مدت‌هاست دو کشور ایران و امارات برای میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2019 با یکدیگر رقابت می‌کنند و این روزها کمیته مسابقات در حال بررسی امکانات دو کشور برای انتخاب میزبان دوره بعدی این بازی‌هاست.

البته قرار است این دو کشور مدارک‌شان را برای هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند تا انتخاب نهایی صورت گیرد اما علی کفاشیان که این روزها در مالزی حضور دارد طرحی به مسئولان AFC ارائه کرده که شانس کشورمان برای میزبانی این رقابت‌ها را افزایش خواهد داد. در این طرح کفاشیان اعلام کرده که به جای انتخاب هیات رئیسه، کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبان را انتخاب کند ؛به این صورت که اعضای این کنگره که نمایندگان 44 کشور آسیایی هستند تشکیل جلسه دهند و با رای آنها میزبان بازی‌های 2019 معرفی شود که در این صورت به‌دلیل رابطه خوب کفاشیان با بیشتر مقامات آسیایی، شانس ایران برای بدست آوردن میزبانی این رقابت‌ها بالا خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها