تشنج در مجلس

بحث در خصوص اعلام وصول استفساریه ای درباره انتخابات هیأت نظارت بر مطبوعات منجر به تشنج جو مجلس توسط برخی از نمایندگان شد.
کد خبر: ۷۰۷۲۶۶
تشنج در مجلس

به گزارش جام جم آنلاین، بهروز نعمتی نماینده اسدآباد طی تذکری به هیأت رئیسه مجلس خواستار اعلام وصول طرح استفساریه​ای در مورد نحوه انتخابات اعضای ناظر بر هیأت نظارت بر مطبوعات شد که بعد از سخنان علی لاریجانی و پاسخ های وی، این نماینده در اعتراض با صدای بلند جو مجلس را متشنج کرد.

بر این اساس، جواد جهانگیرزاده نماینده ارومیه نیز در دفاع از این استفساریه با بلند کردن دست خود خواستار تذکر به هیأت رئیسه شد که پس از واکنش مهدی کوچک زاده عضو جبهه پایداری و منتقد به هیأت رئیسه، میان این دو نفر نیز درگیری لفظی ایجاد شد.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر بهروز نعمتی درباره اعلام وصول این استفساریه گفت: در هیأت رئیسه بررسی کردیم که افراد از انتخاب شدن در هیأت نظارت محروم نشوند. ما توصیه هایی را به کمیسیون فرهنگی داشتیم اما رئیس کمیسیون فرهنگی اعلام کرده که خودشان این موضوع را بررسی می​کنند.

وی افزود: اعلام وصول این استفساریه به صورت دو فوریتی غیرممکن است چون ما فردا بحث استیضاح را داریم.

طرح انتخاب اعضای ناظر در هیأت نظارت بر مطبوعات به دلیل انتخاب برخی از افراد خاص در مجلس باعث اختلافاتی در این زمینه شده است.

بر این اساس، علی مطهری به عنوان یکی از کاندیداها اعلام کرد که به عنوان عضو هیأت نظارت در مطبوعات از طرف مجلس کاندیدا نخواهد شد.

در پایان نیز مهدی کوچک زاده و جواد جهانگیر زاده با درگیری لفظی با صدای بلند جو مجلس را متشنج کردند.

جهانگیر زاده در پاسخ به اعتراضات مهدی کوچک زاده گفت: پرونده تو دست من است تو اول فحش دادی.

فاطمه امیری – خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها