بیزینس ستاره سنتوری در خارج از ایران چیست؟ بهرام رادان در این مصاحبه این سوال پاسخ داده است.
کد خبر: ۷۰۵۸۷۶
بهرام رادان: بله! من در کانادا شرکت دارم

بهرام رادان ستاره سینمای ایران در گفتگویی که هیچ گاه منتشر نشد درباره همکاری با ناصر ملک مطیعی، دلایل سفرش به کشور کانادا و اینکه آیا خوانندگی اش را می خواهد ادامه دهد یا نه حرف زده است که بخش های مهمی از آن را برای اولین بار منتشر کرده ایم.

قرار است در فیلم «نقش نگار» اسم شما ابتدای تیتراژ بخورد یا آقای ملک مطیعی؟

صددرصد اسم آقای ملک مطیعی باید ابتدای این اثر آورده شود، مگر اینکه ایشان دوست داشته باشند اسم شان با اصطلاحات «با حضور» یا «با هنرمندی» یا «پس از سال ها» در تیتراژ آورده شود. در مسئله اسم و این حرف ها حساسیت خاصی ندارم، اساسا دیگر بعد از بیست و نه فیلم دغدغه ام چیزهای دیگریست؛ دغدغه من فیلم خوب است. اگر فیلم را خوب بازی کنی، اگر نامت در تیتراژ کار هم نیامده باشد قطعا کارت به چشم خواهد آمد و دیده خواهی شد. برعکس این هم صادق است، یعنی اگر هنرپیشه ای باشی که نامت اول تیتراژ خورده باشد اما نتوانسته باشی گلیمت را از آب بیرون بکشی هیچ وقت دیده نخواهی شد.

یادت هست تا چند سال پیش دغدغه تیتراژ را داشتی؟

هیچ وقت دغدغه ام نبوده است. خب، مطمئنا در کارهایی که تعداد بازیگران زیاد است این مسئله وجود دارد، البته نه به نام دغدغه بلکه به عنوان علامت سوال که بعضا بازیگرها از کارگردان و تهیه کننده کار این قضیه را جویا می شوند. فکر نمی کنم چیز زیاد مهمی باشد.

/Media/Image/1393/02/11/635345463975223045.jpg

در یکی از گفت و گوهای قدیمی مان از تو پرسیده بودم مثل اینکه در کشور کانادا مشغول تفریح هستی که به شدت تکذیب کردی و گفتی آنجا به شدت سرت شلوغ است. برایمان از کارهایی که آنجا انجام می دهی تعریف کن.

دقیقا. بله، آنجا یک شرکت ویدئویی تاسیس کرده ایم، ضمن اینکه مشغول ساخت یک فیلم مستند هم هستم. در کل نمی توانم بدون کار زندگی کنم، یعنی باید بدانم از صبح که بیدار می شوم قرار است چه کار کنم. این یک عادت غریب در من است که حتما برای فردا و فرداهایم باید هدف مشخصی داشته باشم، چون بدون آن هدف زندگی برایم بی معنا می شود.

حالا نمی شد همین شرکت را در ایران داشته باشی؟

داریم، ولی مدتی که آنجا بودیم از امکانات و شرایط آن شرکت استفاده کردیم، اینجا هم شرکتی هست که فیلم های ویدئویی و انیمیشن درست می کنیم و امیدوارم به کمک جوان هایی که پتانسیل این کارها را دارند، امورات این مجموعه را پیش ببریم.

به نظر می رسد دیگر تصمیمی برای ادامه خوانندگی ات نداری.

دارم، ولی هنوز در فکرم. در واقع مشغول جمع کردن نظرات هستم. الان تا حدودی تب و تاب ماجرا خوابیده است و احساس می کنم الان موقعیت خوبیست که نظرات را بگیرم و بر پایه آن نظرات کار بعدی را کلید بزنم. دنبال یکسری شعر و آهنگسازهای جوان هستم که ایده های نو و خلاقانه بیاورند تا با توجه به نقاط ضعف و قدرت آلبوم «روی دیگر» به گونه ای قدم بردارم که کار بعدی ام موفق تر از اثر قبلی شود.

خاطرم هست در گفت وگویی که هنگام انتشار «روی دیگر» با هم داشتیم، گفتی همین الان آمادگی انتشار آلبوم بعدی ام را دارم و شاید کنسرتم را هم اجرا کنم.

بله، خیلی دلم می خواهد کنسرتم را اجرا کنم، خیلی هم آمادگی این کار را دارم، اما مشکل اینجاست که تعداد آهنگ هایی که خوانده ام برای اجرای کنسرت کم است. دلم می خواهد تعداد ترانه هایم به اندازه ای باشد که بتواند تمام زمان یک کنسرت را اشغال کند. برای این ماجرا باید حداقل ده آهنگ دیگر نیز ساخته شود. البته الان یکسری آهنگ هایم آماده است ولی ترجیح می دهم با توجه به فیدبکی که از طرف مردم و کارشناسان گرفتم کاری کنم که نظر همه تامین شود، چون آلبوم «روی دیگر» کاری بود که صرفا نظر خودم و گروهم در آن لحاظ شده بود ولی تصمیم دارم با در نظر گرفتن نظریات مختلف، آلبوم بعدی ام کمی به سلیقه میانی جامعه نزدیک تر باشد. (تی وی پلاس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها