فیلم «آتش بس2» برای دریافت پروانه نمایش به سازمان سینمایی ارائه شد و تهمینه میلانی امیدوار است‌، فیلم جدیدش بزودی اکران شود.
کد خبر: ۶۷۲۱۷۷
فصل پنجم «آتش بس» را سیاسی می سازم

این کارگردان درباره آخرین وضعیت فیلم «آتش بس2»، گفت: فیلم در 105 دقیقه آماده شده است که امیدوارم بتوانیم آن را بزودی اکران کنیم، چرا که فیلم کاملا با سرمایه شخصی تهیه شده و نمی‌توان آن را زیاد نگه داشت.

میلانی «آتش بس2» را فیلمی کاربردی عنوان کرد و ادامه داد: فیلم پر از ظرافت‌های زندگی امروز جوانان و درباره مفهوم خوشبختی است، خود من از بازی بازیگران بسیار راضی هستم.

وی با بیان اینکه «آتش بس2» را تا قسمت پنجم ادامه خواهم داد گفت: امیدوارم پنجمین قسمت این فیلم سیاسی باشد ضمن اینکه آتیلا پسیانی بازیگر مشترک این فیلم‌ها خواهد بود که به عنوان دکتر روانشناس حضور پیدا می‌کند.

/Media/Image/1392/12/28/635308479971931099.jpg
«آتش‌بس 2» با بازی بهرام رادان، میترا حجار، آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش، مهرانه مهین‌ترابی، پژمان جمشیدی، دانیال عبادی، الناز فیروزآذر، فلور نظری و رایان جواهریان درباره یک زوج جوان و تحصیلکرده است که عازم سفری به خارج از کشور هستند، پس از سال‌ها مشاور خانواده‌ی خود را به‌طور اتفاقی در فرودگاه ملاقات می‌کنند و در مدت زمانی که منتظر پرواز خود هستند، اتفاقات سال‌هایی از زندگی خود را در مدتی که مشاور آن‌ها در خارج از کشور بود، مرور می‌کنند
این دومین همکاری میلانی با محمود کلاری بعد از «نیمه پنهان» به عنوان مدیرفیلمبرداری است. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها