علی کریمی علیه مدیران باشگاه تراکتورسازی مصاحبه تندی انجام داد

نخستین جنجال پس از خداحافظی

گاهی نمی‌شود پایان، خوش باشد و خیلی زود اختلافات، خودش را نشان می‌دهد.علی کریمی که چندی قبل از فوتبال خداحافظی کرده بود، اولین جنجال پس از دوران بازنشستگی را تجربه کرد. او که برای دریافت طلب خود از باشگاه تراکتورسازی اقدام کرده بود، ناگهان متوجه شد نه‌فقط پولی دریافت نمی‌کند به این باشگاه بدهکار است و باید مبلغی را هم به حساب این باشگاه واریز کند.
کد خبر: ۷۰۵۴۱۲

قاسم حیدرنژاد، دبیر کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی در این باره کسر قرارداد کریمی به خبرگزاری مهر گفت: «کریمی بیش از 300 میلیون تومان از باشگاه تراکتور طلب داشت؛ ولی به‌ دلیل انجام یک مصاحبه، کسر 15 درصد قرارداد به دلیل عملکرد ضعیف در لیگ برتر و همچنین پرداخت مالیات و مواردی دیگر، مبلغ 129 میلیون تومان بدهکار شده است.»

این مساله باعث شد یکباره کریمی خشمگین شود و مصاحبه‌های تندی را علیه مسئولان باشگاه تراکتورسازی انجام دهد. کریمی به خبرگزاری فارس گفته است: «من عمر خودم را در این فوتبال گذرانده‌ام و بهتر است هر کسی به خود اجازه ندهد درباره تبصره و برخی مسائل فوتبال حرف بزند.»

کریمی در مورد مصاحبه‌ای که بابت آن 270 میلیون تومان جریمه شده است هم می‌گوید: «از من پرسیده‌اند که فصل آینده در تراکتور می‌مانی یا نه؟ و من گفته‌ام که ببینید مدیریتان می‌ماند یا نه! بعدا از من این پرسش را بکنید. مگر دروغ گفته‌ام و یا توهین کرده‌ام که 270 میلیون جریمه می‌کنند؟ فکر می‌کنند من آنقدر عاجز مانده‌ام که نتوانم حقم را بگیرم؛ ولی افسوس به خاطر هواداران تراکتور کوتاه می‌آیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها