طرح هم کدسازی شماره های تلفن در استان اردبیل امروز دوشنبه 13 مردادماه به اجرا در می آید که با اجرای این طرح، بیش از 370 هزار شماره تلفن در این استان 8 رقمی شده و کد استان به 045 تغییر می یابد.
کد خبر: ۷۰۱۸۸۲
جزئیات تغییر شماره های تلفن در اردبیل

تغییر شماره های تلفن در استان اردبیل در راستای اجرای طرح یکسان سازی کدهای مخابراتی از سوی مخابرات به اجرا در می آید که این استان پانزدهمین استانی است که این طرح در آن اجرایی می شود.

هم کدسازی تلفن های ثابت استان اردبیل ساعت 22 امروز دوشنبه 13 مردادماه انجام می گیرد و براساس اعلام ستاد هم کدسازی مستقر در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این طرح کد های بین شهری 0451 و 0452 به 045 تغییر می یابد.

این طرح در 49 مرکز شهری و 372 مرکز روستایی در سطح شهرستان های اردبیل، نیر، نمین، سرعین، خلخال، کوثر، مشگین شهر، پارس آباد، گرمی (مغان) و بیله سوار انجام می پذیرد.

تعداد خطوط تلفن منصوبه در سطح مراکز شهری 356 هزار و در سطح مراکز روستایی 179 هزار خط است که از این تعداد در مراکز شهری 284 هزار و در مراکز روستایی 86 هزار خط دایر شده است؛ همچنین تعداد خطوط تلفن منصوبه GSM-WLL در 26 مرکز شهری و 171 مرکز روستایی 95 هزار و دایری 13 هزار خط اعلام شده است.

با اجرای طرح یکسان سازی کد در استان اردبیل، شماره مشترکین در سطح شهرستانهای یاد شده از هفت رقم به هشت رقم تغییر خواهد کرد.

ستاد هم کدسازی تلفن های ثابت اعلام کرده که بدلیل مسائل فنی ارقام شماره تلفن بعضی از مشترکین در شهرستانها و روستاها تغییراتی خواهد داشت که مشترکین محترم می توانند با سامانه گویای در محدوده استان 3666 (بدون کد) و خارج از استان با شماره‌های 04513666 و 04513333333 قبل از ساعت 22 دوشنبه و بعد از آن با 0453666 و 04533333333 تماس گرفته و از تغییرات ایجاد شده اطلاع کسب کنند.

همچنین مشترکین می توانند به سایت شرکت مخابرات استان اردبیل www.ardabil-tci.ir مراجعه و پس از وارد کردن شماره تلفن قدیم از شماره تلفن جدید خود مطلع شوند.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از مشترکان خواسته برای انعکاس پیشنهادات و همچنین اعلام شکایات به آدرس الکترونیکی www.cra.ir (دفتر بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات- شکایت از اپراتورها) مراجعه کنند.

کاهش هزینه تماس بین مشترکین توابع استان با مراکز استان و بالعکس، اختصاص یک شماره منحصر به فرد به مشترکین در کل استان، جلوگیری از تداخل در فایل های شارژینگ و Caller-ID از مزایای این طرح است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها