اگر از طرفداران بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی با المان‌های Hack’n Slash هستید، این هفته می‌توانید عنوان Sacred 3 را برای کنسول‌های نسل هفتم و PC تهیه و بازی کنید.
کد خبر: ۷۰۱۶۰۹

دنیای بازی آنکاریا نام دارد که گرفتار حملات نیروهای شیطانی شده و این وظیفه‌ شما و البته اگر دوست داشته باشید سه نفر دیگر از دوستان‌تان است که در قالب یک گروه چهار نفره بر شیطان این سرزمین غلبه کنید. می‌توانید از بین قهرمانان افسانه‌ای یکی را انتخاب کنید و به مقابله با هیولاهای خونخوار، جادوگرهای مرده و مزدوران رفته و حق آنها را کف دستشان بگذارید.

به نظر می‌رسد بازی‌های بخش Early Access شبکه‌ استیم دارند جای ثابتی در این ستون پیدا می‌کنند. دومین بازی این هفته Afterall Reconquest Episode I است. بازی یک عنوان داستان محور و تکنفره است که در دنیای آخرالزمانی Afterall، جهانی که از خاکسترهای تمدن نابود شده‌ قبلی سربرافراشته، رخ می‌دهد. سبک بازی اکشن ماجرایی بوده و از دید سوم شخص دنبال می‌شود. گفته شده بازی قرار است 9 قسمت مجزا داشته باشد که در هر یک از آنها با داستان‌هایی مستقل طرف هستیم که در نهایت همگی به هم پیوسته است.

سومین و آخرین بازی این هفته نیز Recruits نام دارد که امیدواریم دوستداران بازی‌های اکشن تاپ داون را راضی کند. در این بازی شما مراقبت از دسته‌ای از سربازها را به عهده می‌گیرید و باید با فرماندهی درست، آنها را به پیروزی رسانده و شاهد بالا رفتن رتبه‌شان باشید. البته عکس قضیه نیز صادق است؛ یعنی اگر آنها را به سمت شکست هدایت کنید، خواهید دید چگونه آنها را برای همیشه از دست خواهید داد. گرافیک بازی جذاب و پر جزئیات به نظر می‌رسد و تنوع خوبی از لحاظ رنگ‌بندی نیز در آن به چشم می‌خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها