جام جم ورزشی - مهدی رحمتی می گوید اگر در استقلال نیست ، دلیلش این بوده که کاری کردند تا او جدا شود.
کد خبر: ۷۰۱۵۳۷
رحمتی: استقلال خانه من و امثال من است

مهدی رحمتی در گفت و گو با خبرورزشی خیلی صریح به انتقادهایی پاسخ می دهد که سخنگوی جدید هیات مدیره استقلال انجام داده است. حرف های افجه ای سبب شده تا گلر پیکان از علاقه اش به استقلال بگوید و از این که به خواست خودش از این تیم دور نشده. اینکه رفتنش برای پول نبوده است.

*‌ لیگ را با شکست آغاز کردید.

طبیعتاً از تیم ما انتظار نمی‌رود در سال اول حضور در لیگ برتر و در نخستین بازی در اصفهان تیم قدرتمند سپاهان را شکست دهد. سپاهان واقعاً تیم بزرگ و باصلابتی است، هرچند می‌توانستیم با تلاش بیشتر بازنده نباشیم.

*‌ گویا تیم شما از داور مسابقه گلایه داشت؟

داور هم مثل من و شماست. من با این همه تجربه گاهی اشتباهاتی انجام می‌دهم که برای خودم تعجب‌برانگیز است، داور هم یا صحنه‌ای را خوب نمی‌بیند یا می‌بیند و دچار خطای دید می‌شود. به نظرم داور می‌توانست خطا روی حیدریه را در محوطه جریمه سپاهان پنالتی بگیرد یا گل دوم سپاهان مشکوک به آفساید بود.

*‌ طرفداران سپاهان هنوز در اصفهان علیه تو شعار می‌دهند، علت چیست؟

من 2 سال بهترین بازی‌ها را برای سپاهان انجام دادم و قهرمان لیگ شدیم و آنها دوست داشتند در تیم‌شان بمانم ولی تصمیم داشتم به تهران برگردم و به استقلال بپیوندم و این تصمیم را اجرایی کردم و هواداران سپاهان رنجیدند. با این حال بنده برایشان احترام قائل هستم و به قول خود اصفهانی‌‌ها این شعارها مزه انداختن است و ایرادی ندارد.

*‌ فکر می‌کنی پیکان در لیگ برتر بماند؟

ان‌شاء‌ا... هدف‌مان کسب عنوان یک‌ رقمی است و تلاش می‌کنیم جایگاه خوبی در لیگ کسب کنیم.

*‌ تیم‌تان چنین پتانسیلی دارد؟

تیم ما خوب است اما اگر دقت کنید، متوجه می‌شوید نفراتش از تیم‌های مختلف جمع شده‌اند. بازیکنانی از راه‌آهن، استقلال، تراکتورسازی، ملوان و... به پیکان پیوسته‌اند و زمان لازم دارند تا هماهنگ شوند.

*‌ باشگاه استقلال از شما، جواد نکونام و ایمان موسوی شکایت کرده و خواسته است حرف‌هایتان را ثابت کنید.

کدام حرف‌ها؟ من پس از پیوستن به پیکان اعلام کردم تمایلی به حفظ بنده نداشتند و مجبور شدم بروم خب این ثابت شده است. ضمن اینکه با شنیدن این خبر با آقای محمدزاده رئیس کمیته اخلاق صحبت کردم، ایشان گفتند شما را به این کمیته دعوت کرده‌ایم و احضار نکرده‌ایم و این هفته یک روز به ما سر بزنید.

*‌ افجه‌ای سخنگوی باشگاه استقلال در این زمینه با شما صحبتی کرده است؟

افجه‌ای کیه؟! استقلال خانه من و امثال من است که در آن بازی کرده‌ایم، با پیروزی‌هایش شادی کردیم و در شکست‌ها غصه خوردیم. نه ‌تنها زاویه‌ای با تیمم ندارم بلکه عاشقش هم هستم و حق طبیعی سرمربی هر تیمی است بازیکنانش را انتخاب و در پایان هر فصل تعویض کند و نمی‌توان به صورت حرفه‌ای به این موضوع گلایه‌ای کرد.

*‌ طلبت را از باشگاه استقلال گرفتی؟

مالیات 3 سال من پرداخت نشده و ممنوع‌الخروج شده‌ام، مبلغ 900 میلیون تومان نیز از مطالباتم باقی مانده است و چک‌هایش در اختیارم است.

*‌ قصد شکایت نداری؟

دلم نمی‌خواهد با شکایت، موضوع حل و فصل شود و امیدوارم بدون شکایت مشکلات را حل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها