سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به وقوع حادثه آتش سوزی در پاساژ چهار طبقه واقع در خیابان 15 خرداد پایتخت، گفت: این حریق با سعی و تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.
کد خبر: ۶۹۷۹۵۹
مهار حریق در بازار تهران

سیدجلال ملکی افزود : آتش سوزی عصر یکشنبه در یکی از مغازه های طبقه همکف این پاساژ رخ می دهد و به مغازه های طبقه بالا نیز سرایت می کند.

وی افزود: براثر این حادثه دود زیادی طبقات دیگر این پاساژ را در برگرفت و امکان سرایت آتش به سایر مغازه ها وجود داشت.

ملکی با اشاره به اینکه اجناس این مغازه شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی و وسایل جشن تولد بود، اظهار کرد: کارگران در این مغاره مشغول جوشکاری بودند که این کار موجب بروز حادثه آتش سوزی شده است.

وی اظهار کرد: ساعت 18:37 دقیقه روز گذشته این حادثه به سامانه 125 اعلام شد و آتش نشانان 6 ایستگاه به همراه تجهیزات مربوطه نظیر خودروی بالابر و تنفسی و تشک به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بیان کرد: آتش نشانان توانستند حریق را مهار و از سرایت آن به سایر مغازه های این پاساژ جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه مصدوم و یا فوتی نداشته است، افزود: آتش نشانان پس از مهار و خاموش کردن آتش، تخلیه دود و ایمن سازی منطقه به عملیات خود پایان دادند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها