کتاب، نرم‌افزار، مجله، فیلم، موزیک و هر نوع اطلاعات دیگر ممکن است درهارد دیسک شما ذخیره شده باشد و گاهی اوقات نیز آرشیوی از این اطلاعات را در اختیار داشته باشید. برای مثال ممکن است به ویژه‌نامه کلیک علاقه‌مند باشید و تمام شماره‌های آن را روی هارد‌دیسک رایانه آرشیو کرده باشید.
کد خبر: ۶۹۷۶۱۴

فیلم، موزیک و حتی نرم‌افزارهای مختلف با کاربردهای متفاوت نیز از جمله مواردی است که بسیاری از کاربران آنها را روی هارد‌دیسک ذخیره می‌کنند. تا به ‌حال به مدیریت این آرشیوها فکر کرده‌اید؟ فرض کنید می‌خواهید در مدت زمانی کوتاه به یکی از شماره‌های کلیک دسترسی یابید یا قصد دارید یکی از مقالات چاپ شده در کلیک را دوباره مطالعه کنید. آیا می‌توانید از میان آرشیو کلیک، عنوان مقاله مورد نظر را جستجو و ‌براحتی آن را پیدا کنید؟

اگر بخواهید یکی از فیلم‌هایی را که بازیگر مورد علاقه‌تان در آن ایفای نقش کرده‌است مشاهده کنید و نام فیلم را ندانید چطور؟ می‌توانید بسرعت به فیلم مربوط دسترسی یابید؟

نرم‌افزار LibrarianPro برای رفع این مشکل در سیستم‌عامل ویندوز و مک طراحی شده است. به کمک این برنامه می‌توانید مجموعه‌هایی از اطلاعات مختلف را ایجاد کرده، آنها را در گروه‌های مختلف دسته‌بندی کنید، عملیات تگ‌گذاری را روی آنها انجام دهید تا در نهایت هر زمان که به اطلاعاتی نیاز داشتید در سریع‌ترین زمان ممکن با جستجوی اطلاعات موردنظر به فایل مربوط روی هارد‌دیسک دسترسی یابید.

این نرم‌افزار قادر است اطلاعات مختلف کتاب‌ها اعم از عنوان، نویسنده، مترجم، کلمات کلیدی و... را از سایت آمازون استخراج و هنگام آرشیو کتاب‌ها، این اطلاعات را نیز به آنها اضافه کند.

همچنین در صورتی‌ که نسخه‌ اصلی یک سی‌دی یا کتاب را به دوستان خود امانت داده باشید، می‌توانید با مشخص کردن نام امانت گیرنده در نرم‌افزار، هیچ‌گاه فراموش نکنید کتاب یا سی‌دی خود را به چه کسی امانت داده‌اید!

برای دانلود نسخه‌ای از این نرم‌افزار با قابلیت اجرا در سیستم‌‌های عامل‌ ویندوز و مک می‌توانید از این لینک‌ها کمک بگیرید:

Windows: http:‌/‌‌/‌goo. gl‌/‌6ThXXA

Mac: http:‌/‌‌/‌goo. gl‌/‌k6vjzC

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها