روی موج صدا

قلب خالی روی موج تندرستی

نمایش رادیویی «قلب خالی» فردا ساعت 13 و 20 دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۹۶۸۴۲

این نمایش را میترا صدوقیان‌زاده نوشته و سردبیر آن نسرین ادهمی است. قلب یخی داستان مادری را روایت می‌کند که با داشتن علاقه بسیار به فرزندش، او را در تصادف جاده‌ای از‌دست می‌دهد. این نمایش به کارگردانی حمید منوچهری با حضور بازیگرانی چون صفا آقاجانی، داوود حیدری، مژگان عظیمی، پانته‌آ مهدی‌نیا، شیرین سپه‌راد، مهدی نعیمی‌مقدم، محمدرضا قلم‌بر، صاحبه عظیمی، محمودرضا قدیریان و به‌تهیه‌کنندگی فرانک ترابی و کارشناسی حسین اعرابی از رادیو سلامت پخش می‌شود.

شیخ حسین انصاریان مهمان سه ستاره

برنامه سه ستاره که از رادیو جوان پخش می‌شود، فردا میزبان حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان، حجت‌الاسلام علی سرلک و محمدرضا سنگری استاد دانشگاه، نویسنده و شاعر است.

این برنامه کاری از گروه جوان، ورزش و تفریحات رادیو جوان است که هر هفته با چهره‌های شاخص و فرهیخته در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و هنری گفت‌وگو می‌کند. این برنامه ساعت 15 به تهیه‌کنندگی مهدی شاه‌رضایی و گویندگی سعید خرسندی پخش می‌شود.

فصل و وصل در رادیو ایران

مستند گزارشی فصل و وصل امروز و شنبه ساعت 15 و 30 دقیقه از رادیو ایران پخش می‌شود.

این برنامه گزارشی از آرا و عقاید اندیشمندان، هنرمندان و شاعران درباره شخصیت حضرت علی(ع) است. این برنامه به‌تهیه‌کنندگی مهدی ساعی پخش می‌شود. همچنین برنامه جان جهان روز شنبه ساعت 8 و 30 دقیقه به تهیه‌کنندگی ریحانه یزدان‌دوست و گویندگی امیر نوری از رادیو ایران پخش می‌شود.

«حدیث دوست» در رادیو دانش

برنامه حدیث دوست فردا ساعت 17 از رادیو دانش پخش می‌شود. این برنامه به تهیه‌کنندگی لیلا مؤیدی با محوریت شب‌های پرفضیلت قدر و چگونگی برگزاری مراسم شب‌های قدر از رادیو دانش پخش می‌شود. همچنین برنامه سال‌های عدالت هم فردا ساعت 10 از این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

ماه و محراب در رادیو معارف

برنامه زنده ماه و محراب روز شنبه ساعت 8 و 40 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود. در این ویژه‌برنامه حجت‌الاسلام محمدرضا جباری استاد حوزه و دانشگاه و کارشناس تاریخ اسلام و سیره معصومین (ع) به موضوع مظلومیت حضرت علی (ع) و دشمنان دیروز و امروز آن حضرت می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها