تصویربرداری فیلم تلویزیونی «رمضان آن سال» به کارگردانی فریدون فرهودی و تهیه‌کنندگی امیرعباس کنی به پایان رسید.
کد خبر: ۶۹۵۵۸۳

به گزارش روابط‌عمومی شبکه دو، رمضان آن سال که در گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو تولید می‌شود، به موضوع سبک زندگی اسلامی - ایرانی توجه دارد.

امیرعباس کنی درباره آخرین وضعیت ساخت این تله‌فیلم گفت: تصویربرداری رمضان آن سال در خانه خیابان آزادی به‌پایان رسید و مراحل فنی آن در حال انجام است.

صداگذاری و تدوین این تله‌فیلم توسط محمدحسین کشاورز و صداگذاری نیز در حال انجام است و کار بزودی برای پخش در اختیار شبکه دو قرار می‌گیرد.

این تهیه‌کننده درباره تیتراژ پایانی این تله‌فیلم گفت: تیتراژ که حال و هوای رمضانی دارد، روزهای پایانی ساخت را پشت سر می‌گذارد و بزودی آماده خواهد شد.

فیلمنامه رمضان آن سال را مهناز نظری نوشته و درباره مریم است که برخلاف نظر برادر، قصد دارد مراسم یادبود مادرش را در خانه پدری و با حضور همه اقوام و همسایه‌ها برگزار کند، اما همواره با موانعی برای اجرا شدن این تصمیم مواجه می‌شود. فرحناز منافی‌ظاهر، مجید شهریاری، رضا آحادی، شیوا خسرومهر، علیرضا علیا، بهاران بنی‌احمدی، محمد حاج‌حسینی، رامین شیروانی، بهنام داوری، المیرا غفوریان،‌آزاده قوام، میترا اولیایی و جعفر نامنی از بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند، کیمیا حسینی بازیگر خردسال جدایی نادر از سیمین هم در این تله‌فیلم بازی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها