زنی که در جنایتی هولناک، سر هوویش را بریده، در آخرین دفاعیات خود گفت: من او را دوست داشتم و نمی خواستم دستم به خون کسی آلوده شود.
کد خبر: ۶۹۵۳۰۰
آخرین دفاعیات زنی که سر هوویش را برید

جام جم سرا:این زن ۳۴ ساله در آخرین جلسه بازپرسی، ضمن تقاضای بخشش از اولیای دم به قاضی موحدی راد گفت: من از وجود «هوو» در زندگی ام ناراحت بودم اما نه تنها از او نفرت نداشتم بلکه او را دوست داشتم. وی ادامه داد: من همسر دوم مردی شده بودم که همسر اولش را طلاق نداده بود! من در طبقه دوم منزل زندگی می کردم و او در طبقه اول ساکن بود. روز حادثه فرزند ۳ ساله ام دچار دل درد شده بود که من به طبقه پایین رفتم تا از هوویم هاون بگیرم و مقداری نبات و خاکشیر بکوبم! آن روز وقتی هوویم به طرف کابینت رفت که هاون را به من بدهد به او گفتم شیر آب را هم ببند تا آب طبقه بالا قطع نشود او با شنیدن این جمله من عصبانی شد و دسته هاون را به طرف من پرتاب کرد.

من هم از روی اپن آشپزخانه کاردی را برداشتم و به طرف او حمله ور شدم. هوویم که ترسیده بود عقب عقب رفت که پایش به چرخ خیاطی وسط پذیرایی خورد و به پشت روی زمین افتاد. از شدت عصبانیت چند ضربه به گلویش زدم فکر کنم شاهرگش را بریدم چون خون زیادی فواره زد. بعد از آن هم از داخل کابینت ساطور بزرگ دسته فلزی را برداشتم و ضربه محکمی زیر گلویش زدم.

دیگر حال خودم را نمی فهمیدم و فقط به یاد دارم که ضربات زیادی را زدم. بعد از آن هم همه آثار باقی مانده از جنایت را پاک کردم و با یک صحنه سازی چنین وانمود کردم که افراد ناشناسی در نبود من به منزل آمده اند و هوویم را کشته اند! آن روز برای آن که خودم را بی گناه جلوه دهم با تلفن همراه هوویم پیامکی را برای یکی از بستگانش با مضمون این که «انتقام گرفتم» فرستادم اما نمی دانم چرا یک لحظه حسادت موجب شد تا او را بکشم!

این زن در ادامه اظهاراتش گفت: آن روز به طبقه بالا و منزل خودم رفتم و پس از آن که لباس های خون آلودم را عوض کردم، کارد و ساطور را هم داخل یک پلاستیک گذاشتم و در سطل زباله انداختم تا هیچ اثری از این که من هوویم را کشته ام باقی نماند.

پیشینه خبر

در تاریخ 92.11.6، وقوع جنایتی هولناک در بولوار رسالت مشهد به پلیس گزارش شد که دقایقی بعد، قاضی ویژه قتل عمد، بررسی های خود را در این باره آغاز کرد. هووی مقتول که مورد ظن پلیس قرار گرفته بود، گفت: من در بیرون از منزل بودم. وقتی به خانه بازگشتم با جسد غرق در خون هوویم روبه رو شدم و همسایگان را در جریان گذاشتم. در این هنگام لکه خون بسیار اندکی که روی لیف حمام بود توجه قاضی ویژه قتل عمد را به خود جلب کرد و هووی مقتول تحت نظر پلیس قرار گرفت.پس از گذشت ۲۰ روز از ماجرای جنایت و با جمع آوری اسناد و دلایل مستند، هووی مقتول به دستور قاضی موحدی راد بازداشت شد که در بازجویی های فنی راز این قتل را برملا کرد(خراسان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نفس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
۰
۰
كاش بعضی از مرد ها می توانستند با یك زن زندگی كنند .....................................
نداااااااااااااااا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
۰
۰
بیا حالا بگین تا 4 تا مجازه

نیازمندی ها