شاید خیلی جالب باشد بدانید عادل فردوسی پور به عنوان محبوب ترین گزارشگر تلویزیونی فوتبال ایران طرفدار کدام تیم ملی در جام جهانی 2014 بود.
کد خبر: ۶۹۵۱۷۳
عادل فردوسی پور طرفدار کدام تیم ملی است؟

به گزارش خبرنگار جام جم ورزشی، بی شک عادل فردوسی پور پرطرفدارترین گزارشگر فوتبال ایران است. او که تهیه کننده و مجری پربیننده ترین برنامه ورزشی سیما یعنی برنامه 90 هم هست، این روزها یکی از تاثیرگذارترین چهره های رسانه ای فوتبال ایران به شمار می رود.

عادل که همیشه حرف و حدیث زیادی در مورد پرسپولیسی یا استقلالی بودنش در فوتبال ایران وجود دارد خیلی راحت از تیم های ملی محبوبش در جام جهانی 2014 که امشب فینالش برگزار می شود، پرده بر می دارد.

جالب است بدانید عادل فردوسی پور دو تیم محبوب در جام بیستم داشت. او تیم ملی اول محبوبش انگلیس بود که عملکرد ناامید کننده ای با روی هاجسون داشت و بعد از این تیم هم طرفدار تیم ملی فوتبال برزیل و ستاره های این تیم ناکام در جام جهانی بود. تیمی که بدترین عملکرد تاریخ خود را به عنوان نیزبان این مسابقات بر جای گذاشت.

نکته دیگر اینکه فینال جام جهانی 2014 برزیل اصلا مطلوب فردوسی پور نیست و او دوست داشت حداقل هلند بتواند به جای آرژانتین راهی فینال شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها