تکلیف مدافع استقلال تا فردا مشخص می شود

خسرو با استقلال توافق کرد

خسرو حیدری برای انتخاب تیم فصل آینده اش با مشکل مواجه شده. این تیم ممکن است استقلال باشد و یا یک تیم آلمانی.
کد خبر: ۶۹۵۲۳۱
خسرو با استقلال توافق کرد

به گزارش جام جم ورزشی ؛ حیدری در آستانه لژیونر شدن قرار گرفته بود اما از آنجایی که تیم آلمانی در یک هفته اخیر دیگر پیگیر جذب حیدری نبوده وی با استقلال توافق کرد

امروز سایت باشگاه استقلال از توافق دو ساله این مدافع ملی پوش با استقلال خبر داده است، توافقی که ممکن است با پیشنهاد مجدد تیم آلمانی به هم بخورد.

خسرو حیدری در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره حضور مجددش در جمع شاگردان قلعه نویی گفت: قراردادم را دیروز با استقلال تمدید و امروز با این تیم آن را امضا می کنم. با مسئولان این تیم به توافق نهایی رسیدم و همانطور که قبلا گفته بودم، اولویت من در ایران تنها استقلال است و با هیچ تیم داخلی هم مذاکره نکردم . همه مرا می شناسند که دنبال مسائل حاشیه ای نیستم .

او در پاسخ به سوالی مبنی بر پیشنهاداتش از خارج کشور افزود: هنوز مذاکره من با تیم آلمانی ادامه دارد و مسئولان استقلال در جریان این موضوع هستند . می دانید حضور در اروپا و لیگ های معتبر آرزوی هر بازیکنی است و حتی مسئولان باشگاه هم از حضور احتمالی من در اروپا استقبال کردند و آن را افتخاری برای فوتبال ایران می دانند. همچنین ظرف روزهای گذشته از طریق یکی از ایجنت های رسمی پیشنهادی از قطر برایم رسید که آن را رد کردم . من در صورتی خارج از کشور بازی خواهم کرد که بتوانم در یکی از لیگهای معتبر اروپایی بازی کنم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها