حالا زن و شوهر مهربان «ماه عسل» شناخته‌شده‌تر از همیشه هستند

عاشقانه‌های «احسان» و «سولماز» و 20 هزار طرفدار فیس بوکی

با گذشت چندشب از برنامه خبرساز ماه عسل در سه شنبه شب گذشته، واکنش‌های مثبت مردم همچنان ادامه دارد. «احسان» و «سولماز» زوج مهمان ماه عسل با شرکت در این برنامه طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.
کد خبر: ۶۹۵۱۴۷
عاشقانه‌های «احسان» و «سولماز» و 20 هزار طرفدار فیس بوکی

حالا ماجرای این زوج جوان و عاشق، یکی از بحث‌های پرطرفدار در شبکه‌های اجتماعی است. حتی بعضی از مردم در فضای مجازی دنبالشان می گردند تا از حال و روز زندگیشان بعد از برنامه خبردار شوند و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

غوغای شبکه های اجتماعی برای «احسان» جدید ماه عسل. اتفاقی که حتی پیروزی 7بر1 و حیرت‌آور آلمان مقابل برزیل هم نتوانست آن را در سایه خود قرار دهد

«احسان» جدیدِ «ماه‌ عسل» همچنان خبرساز

عصر سه‌شنبه گذشته وقتی پخش برنامه آن‌شب ماه عسل شروع شد، هیچ‌کس فکر نمی‌کرد زوج مهمان این برنامه، به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های شبکه‌های اجتماعی در ایران تبدیل شوند و صحبت از آن‌ها نقل محافل جمعی و خانوادگی شود. مهمان اول این برنامه یک صادق 23 ساله و همسر جوانش بودند که فقط چند روز قبل از مراسم عروسی، صورت صادق با اسید به طرز وحشتناکی سوخته بود.


صادق با گذشت چند هفته از این اتفاق هنوز جلوی آینه نرفته و از دیدن خودش وحشت دارد. اما همسرش همچنان او را با صورت سابقش می بیند. باتوجه به اصرار صادق برای جدایی، همسرش همچنان به عهد ازدواجشان وفادار بود و قصد برنامه ریزی برای مراسم عروسی داشت.

اما اتفاق ویژه، وقتی افتاد که زوج دوم مهمان برنامه روبه‌روی احسان علیخانی نشستند.

زن و شوهر جوانی که در روزهای پیش از برگزاری مراسم عروسی، گرفتار یک فاجعه به تمام معنا شده‌بودند. خانم (سولماز) در یک سفر همراه خانواده اش در اتوبان قزوین تصادف سنگینی می‌کندکه زندگی این زوج ( سولماز و احسان) را وارد فصل جدیدی می کند. فصل جدیدی که با 40 روز کما رفتن سولماز و فوت پدر و مادرش آغاز و با ابتلایش به عارضه نخاعی و فلج شدن عضلات گردن به پایین سولماز و نداشتن صدا به مدت دو سال ادامه می یابد.

قصه سولماز و احسان و وفاداری ستودنی احسان به همسرش که سولماز آن را در برنامه سه‌شنبه شب ماه عسل روایت کرد تاثیر بسیاری بر عواطف و احساسات بینندگان این برنامه گذاشت. آن‌قدر که بلافاصله صفحه‌های فیس بوک و وبلاگ‌هایی با نام و عکس این مرد وفادار و همسرش، ساخته شد. صفحه ای که یکی از کاربران با نام «عاشق یعنی احسان» در فیسبوک ایجاد کرد، تنها 3ساعت بعد از این برنامه، بیش از 4هزار بار پسندیده شد.

«احسان» جدیدِ «ماه‌ عسل» همچنان خبرساز


روز شنبه این صفحه 20 هزارتایی شد و همچنان با استقبال کاربران این شبکه اجتماعی روبرو است. کاربران این صفحه در نوشته های خود این کار را نوعی تشکر از احسان می دانند و صحبت های احسان و سولماز را به عنوان دیالوگ های عاشقانه منتشر می کنند.

بعد از بازتاب زیاد برنامه ماه عسل با حضور احسان و سولماز در رسانه های مجازی، چهارشنبه 18 تیر علیخانی در برنامه اش گفت این زوج جوان شب گذشته با استقبال عجیب و غریب مردم در خیابان روبرو شدند و از قول آنان گفت که در زمان برگشت از برنامه مجبور شده‌اند چندین بار از ماشین پیاده شوند تا به استقبال و محبت مردم پاسخ بدهند.

حالا سولماز و احسان شناخته‌شده‌تر از همیشه هستند. احسان با حرف‌ها و عشقش، ماه عسل امسال را روی سرش گذاشت و سولماز هم دعایی کرد که به یادماندنی شد: «دعا می‌کنم هرکس یک احسان در زندگی‌اش داشته باشد» (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
ارتان
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
۰
۰
به قول احسان، احسان رو مظلوم گیر اوردن ! منم یه دایی دارم كپیه احسان البته خانمش خیلی سوء استفاده كرده از سادگیش
مهمان
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
۰
۰
رحمت به پدر ومادر احسان
وهمچنین درود بر همچین خانمهای صبور
احسان
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
۰
۰
آقای علیخانی سلام عبادات قبول شایدنتوانیدازكاركنان ودانشجویانی كه درجمعیت امام علی خانه های ایرانی رااحداث كرده وازجان ودل برای مستمندان وكودكان بی نواومستمندوبی نیازصادقانه فعالیت میكنندوهمچنین كمك به خانواده های نیازمنددرراسته كارشان است دعوت كنید حداقل دربرنامه تان تشكرمخصوص وبلندمرتبه ای ازاین عزیزان داشته باشید اگر باورنداریدسری به به وب سایت این بزرګواران بزنید بعدهرآنچه درتوان داریدبازګوكنید اجرشان باامام علی وامام علی یاورتان باشدكه همه لبشان همچون ګل وبسته خندان وشكوفاباشد آمین
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
۰
۰
تبلیغ فیسبوك میكنید در حالیكه هنوز فیلتر است
واقعا معنی با دست پس میزنی با پا پیش میكشی اینجا مشهوده

پاسخ: تبلیغ برنامه است نه فیس بوك و این كه طرفدارانش در فضای مجازی خیلی زیاد هستند.
حامد حصاری
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
۰
۰
با سلام.بنده و پدرم و دومادمون تو كار طلا و جواهرات بودیم ، پخش عمده به مغازه دار ها.الان دو سال تو بدبختی گیر كردیم .هفت میلیارد تومن بدهی بالا آوردم.اونم چه بدهیی.دو سه نفر با بالا كشیدن و كشید سود میلیاردی به پولشون بدبختمون كردن.دو سال خفت بار كشییدیم.ظلم هایی كه بهمون شد، و بهم شد ، زندانی كه دومادمون كشید، بچه های دو قلوم كه كشتنشون یا مردن، وسایلای زندگیمو كه فروختن، به ناحق انگ كلاهبرداری بهمون زدند، كارگری تو بومهن كردم ، فوق لیسانس هستم، بدبخت شدم، فرار كردم، حالا اومدم وایستادم تو بازار خدا بهم اعتبار داده، وای احسان جان خدا خیلی بزرگه، معجزشو فقط خودم دیدم، كه بگمم كسی نمیتونه درك كنه، فحشایی كه شنیدم، ارازل اوباشایی كه منو تیغیدن، آدمایی كه پشت سرم حرف در آوردن، و پشت سرمون، خیلی به خدا امیدوارم، ولی خیلی تنهام، شاید ماجرام از آقا رضا هم جالب تر باشه.ولی هنوز كارامون جور نشده، كسی حرفامو نمیفهمه، شاید تو برنامتون بتونم ، واقعیتارو بگم، خونوادم و مردم بفهمن.كمكمون كن تا هم ما به زندگیمون برگردیم هم مردم بفهمن،من كه روزی ده میلیون خرج میكردم الان هزار تومن هزار تومن دارم جمع میكنم، شك ندارم لطف خدا شامل حالمون میشه بهتر از قبل، یا علی، شمارم، 093849....
لیلا
United States
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
۰
۰
سلام اولا به این زوج خوشبخت باهمه ی مشكلاتشون تبریك میگم دوم اینكه منم شوهری مثل احسان دارم كه از محبتش هرچی بگم كم گفتم كه مطمنن اگه جون بخواد دودستی جونموتقدیمش میكنم بهنام عزیزم فدای همه ی زحمتای كه برای من كشیدی توروخدا حلالم كن بابت اذیتای كه كردم شوهر منم ی شوهر نمونست ...

نیازمندی ها