«دیگری» به نیمه رسید

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «دیگری» که برای پخش در شب‌های قدر در شبکه سه تولید می‌شود، همچنان ادامه دارد و تاکنون سه قسمت از فیلمنامه‌ این سریال مقابل دوربین رفته است.
کد خبر: ۶۹۵۰۷۱

مینی‌سریال دیگری را احمد کاوری براساس فیلمنامه‌ای از محمدحسین لطیفی کارگردانی می‌‌کند.

سعید مرادی، تهیه‌کننده سریال «دیگری» درباره روند تولید این سریال به روابط عمومی شبکه سه گفت: تصویربرداری بیش از 60 درصد سریال تمام شده و حدود سه قسمت از آن تصویربرداری شده است.

وی ادامه داد: اکنون عوامل و بازیگران سکانس‌های مربوط به بیمارستان مدرس را ضبط می‌کنند و در این لوکیشن رحیم نوروزی در نقش فریدون، ضیایی در نقش همسر فریدون و مهرداد نیک‌نام در نقش یک دلال مقابل دوربین رفته‌اند.

سریال دیگری داستان جوانی به نام علی است که فرد نیکوکاری است، اما درست در روز تولدش اتفاقاتی برایش رخ می‌دهد که مسیر زندگی او را تغییر می‌دهد. این سریال در پنج قسمت تولید می‌شود.

برخی از عوامل سازنده این سریال عبارتند از: ناظر کیفی امیر بوالی، مدیر تصویربرداری اسماعیل آقاجانی، مدیر صدابرداری علی عدالت‌دوست، طراح صحنه و لباس شهرام قدیری، طراح چهره‌پردازی علیرضا جوادپور، مدیر تولید محمد عفراوی، مدیر تدارکات مصطفی روشن‌روان، مدیر مالی ابراهیم تفرشی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز محبوبه نظری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها