بعد از مجموعه ساخت ایران و شوخی با ستارگان سینما، «بفرمایید شام» تازه‌ترین اثر در حوزه شبکه نمایش خانگی است که از تلویزیون امکان پخش پیدا می‌کنند. این مجموعه حال و هوای سرگرم‌کننده و مفرحی دارد و حضور تعدادی از هنرمندان مورد علاقه مردم هم باعث شده این مجموعه بتواند جای خودش را در بین مخاطبان پیدا کند.
کد خبر: ۶۹۴۸۷۷

این مجموعه جدا از این‌که به نوعی بخشی از زندگی هنرمندان و علایق آنها را به نمایش می‌گذارد، می‌تواند بخشی از کنجکاوی‌های مخاطب را درباره زندگی آنها پاسخ دهد، ضمن این‌که حجم شوخی‌هـــا و اتفاقات تازه‌ای که هر بار بین چهار هنرمند این مجموعه روی می‌دهد نیز دیدنی است.

مثلا در یکی از قسمت‌های این مجموعه که اشکان خطیبی میزبان است، صحبت‌های بقیه و خصوصا سروش صحت ـ به دور از چشم میزبان ـ درباره نحوه نمره دادن به او جذاب است یا در یکی از قسمت‌های این مجموعه وقتی فهرست غذای یکی از هنرمندان را به بقیه می‌دهند، اظهارنظر آنها درباره غذای احتمالی که قرار است بخورند، شنیدنی است. در یکی از قسمت‌ها بازهم سروش صحت درباره غذایی نظر می‌دهد که اصلا اسمش را هم نشنیده، اما با وجود این خودش را از تک و تا نمی‌اندازد و می‌گوید ما فقط صبح، ظهرو شب از این غذا می‌خوریم! جدا از همه اینها وقتی چهار هنرمند پای یک میز می‌نشینند خود به خود ماجراهایی روی می‌دهد که جذابیت‌های اولیه برای دیده شدن را دارد. به نظر می‌رسد با این رویه در آینده تعداد بیشتری از آثار شبکه نمایش خانگی را در شبکه‌های مختلف سیما ببینیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها