6 دقیقه جهنمی + فیلم

بدون تردید در تاریخ جام جهانی فوتبال در 6 دقیقه جهنمی بین دقیقه 23 تا دقیقه 29 دیدار برزیل و آلمان، سرسام آورترین نتیجه این رقابت ها رقم خورد : آلمان 4 گل به میزبان جام جهانی زد.
کد خبر: ۶۹۴۰۰۲
6 دقیقه جهنمی + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، سه شنبه شب در بلو اوریزونته در مرحله نیمه نهایی جام جهانی که آلمان با نتیجه 7 بر یک برزیل را شکست داد، در واقع یک کشتار رخ داد. گویی این مسابقه در یک بُعد دیگر قرار گرفته بود، گویی قطار جام جهانی از ریل خارج شده بود. به هرحال،​صفحه تازه ای در جام جهانی ورق خورد. اسطوره جام جهانی مُرد.

در دقیقه 11 مولر دروازه برزیل راگشود. خب ، تا اینجا یک نتیجه عادی است. با این حال، شوکی به تماشاگران برزیلی استادیوم بلو اوریزونته دست داد اما بلافاصله شعارهای حمایت از تیم برزیل از سر گرفته شد.

اما نوعی آشفتگی در تیم برزیل به مربی گری اسکولاری به وجود آمد. آنگاه ، کابوس برزیلی ها آغاز شد: دقیقه 23 ،گل، دقیقه 24 ، گل، دقیقه 26 ،گل، دقیقه 29، گل! همه فکر می کردند در خواب هستند و مایل بودند هرچه زودتر این خواب وحشتناک پایان پذیرد.

از بقیه ماجرا همه باخبر هستیم. یک نکته جال اینکه گزارشگر شبکه ورزشی آلمان هنگام گزارش این دقایق پرالتهاب و باورنکردنی خونسردی اش را کاملا حفظ کرده بود.

فیلم این 6 دقیقه جهنمی را که در 3 دقیقه خلاصه شده است، با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها