کاپیتان سابق تیم‌ملی پایش را از بلاتکلیفی فدراسیون بیرون کشید

خروج سعید معروف از بازی ۳ماهه

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: باید شکست برابر لهستان را فراموش کنیم تا در آینده موفق شویم.
کد خبر: ۶۹۲۵۱۴
معروف: باید باخت به لهستان را فراموش کنیم

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال سعید معروف پس از دومین باخت ایران مقابل لهستان در نشست خبری، افزود: لهستانی ها واقعا بسیار خوب کار کردند. آنان در این دیدار چیزی برای از دست دادن نداشتند و واقعا خوب کار کردند و با تمام وجود برای پیروزی تلاش کردند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص این که چرا ایران در این چهار دیدار نوسان داشته، گفت: گرچه ما در این دو مسابقه بازی را واگذار کردیم ولی مقابل همین تیم توانستیم 6 امتیاز به دست آوریم و به عنوان اولین تیم به مرحله بعد صعود کنیم. ولی به هر حال این اتفاق افتاده و اکنون برای رسیدن به موفقیت مقابل دیگر حریفان خود در این رقابت ها باید این 2 باخت را فراموش کنیم و فقط در فکر مسابقات مرحله بعدی باشیم. البته می بایست از این دو شکست درس بگیریم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: در بازی امروز ما در دریافت اول و حمله عملکرد خوبی نداشتیم. باید خود را برای قرار گرفتن در جمع 6 تیم برتر لیگ جهانی آماده کنیم و با انگیزه بالا به مصاف آنها برویم و تمام تمرکز خود را برای بازی بهتر مقابل حریفان خود در مرحله نهایی در فلورانس بگذاریم.

کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان نیز در این نشست خبری گفت: خوشحالم که یکی از دیگر مسابقات لیگ جهانی را پیروز شدیم. لهستان باید جزو یکی از تیم های راه یافته به مرحله نهایی لیگ جهانی در فلورانس باشد.

میخائیل وینارسکی افزود: برای صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی از هم اکنون منتظر نتیجه بازی ایتالیا و برزیل هستیم ما چون ریکاوری خوبی داشتیم امروز توانستیم به خوبی نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و توانستیم از این 2 بازی مهم بالاترین امتیاز را به دست آوریم در واقع توانستیم قدرت خود را در این بازی نشان دهیم.

تیم ملی والیبال ایران در دیدار هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ جهانی مقابل لهستان با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها