به خدا اگر حرف نزنیم نمی میریم

انتقاد تند اصغر شرفی از محمد مایلی کهن

صحبت های اخیر محمد مایلی کهن درباره تیم ملی فوتبال ایران و کارلوس کروش بازتاب زیادی در میان اهالی فوتبال داشت.
کد خبر: ۶۹۲۶۳۲
انتقاد تند اصغر شرفی از محمد مایلی کهن

به گزارش جام جم ورزشی ؛ اصغر شرفی مربی و پیشکسوت فوتبال کشور درباره مصاحبه اخیر مایلی کهن صحبت هایی را به زبان آورده است که خلاصه آن را در ادامه می خوانید:

* مصاحبه مایلی کهن را دیدم و یاد خودم افتادم، آقای مایلی‌کهن همیشه در این فصل در تیرماه از این مصاحبه ها می‌ کند. نمی‌ دانم به خاطر گرمای هواست که روی ذهن ایشان تاثیر می‌ گذارد یا به خاطر اینکه غالبا در این زمان سر کار فنی نیست.

*خوب نیست ما درباره سرمربی تیم‌ملی‌ مان اینطور حرف بزنیم و اینقدر به کلمه ایران اشاره کنیم تا حرفمان توجیه پیدا کند. ایرانی و خارجی چه فرقی دارد؟ کسی که برای این مملکت کار کند باید از او تشکر کرد. الان آقای کروش کارش را در تیم‌ملی‌ کرده و مردم راضی هستند، حالا اگر اونجوری که ما دلمان می‌ خواسته بازی نکرده یک بحث دیگر است. ما اول باید ببینیم نمایشی که ما مدنظرمان هست را می‌ توانیم اجرایی کنیم یا نه؟ این بازیکن می‌ توانند مثل ستاره های درجه یک جام‌جهانی بازی کنند یا نه؟ اصلا مگر در این جام جهانی تیمی بود که خیلی تهاجمی بازی کند؟

* اگر ما موقعیت هلند را داشتیم و کاستاریکا جلوی ما را می‌ گرفت چه اتفاقی می‌ افتاد؟ این ها حرف های فوتبالی نیستند معلومه که هر مربی دوست دارد تیمش حمله کند و همه را ببرد اما باید ابزارش هم باشد. مثلا تیم آقای مایلی‌کهن در سال 96 جمعی بهترین ستاره های ایران را داشت و علی دایی و خداداد عزیزی در نوک حمله اش بودند، معلوم است که آن تیم باید حمله کند ...

*من واقعا دوست ندارم درباره آقای مایلی‌کهن حرف بزنم شما هم من را به این کار تشویق نکنید ولی به خدا آخرش همه ما می‌ رویم زیر خاک. یک مثال برایتان بزنم؛ من و مرحوم حجازی با هم اختلاف نظرهای شدیدی داشتیم اما آخر کار قبل از دوره مریضی ایشان با هم آشتی کردیم واقعا حالا که او در بین ما نیست فکر می‌ کنم چقدر بیهوده بود که ما سر چیزهای زودگذر با هم مسئله داشتیم. واقعا آقای مایلی‌کهن هم باید یک تجدیدنظری بکند این یک روز من، یک روز علی دایی، یک روز حسن روشن و یک روز کی‌روش مورد حمله ایشان قرار بگیرند درست نیست.. آدم ها مسئول زندگی خودشان هستند و عواقب کارهایشان هم به خودشان مربوط است. به خدا اگر حرف نزنیم نمی‌ میریم ...

ای اسپورت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها