حرف‌های شما

عرفان. ح از رشت: شما کم‌کم دارید مرا از کلیک ناامید می‌کنید. آیا کلیک مکان درستی برای تبلیغ لوله‌کشی و بتون‌ آماده است؟ لطفا در این صفحه به معرفی وبسایت‌های مفید بپردازید و همچنین امیدوارم کلیک با راه‌اندازی وبسایت خود، قدمی به سوی پیشرفت بردارد.
کد خبر: ۶۸۹۸۸۸

الهام ـ د: تعجبم از پاسخ کلیک به گلایه چند خواننده درباره اختصاص یک صفحه کامل به تبلیغات است که تبلیغ لوله‌کشی ساختمان، رستوران، مبل، کفش و کابینت می‌کند. این کار چطور هم جهت با محتوای کلیک است که بتواند آموزنده و آگاهی‌دهنده باشد؟؟؟!!!

ضمن درک موقعیت پیش آمده به اطلاع خوانندگان عزیز کلیک می‌رساند که معمولا وقتی صفحه تبلیغ در یک روزنامه به راه می‌افتد، مدتی زمان لازم دارد تا آگهی‌دهندگان واقعی به سراغ آن بیایند. بنابراین درخواست داریم کمی صبور باشید و به دارندگان کسب و کار دیجیتالی فرصت دهید تا آرام‌آرام به سراغ نیازمندی‌های ضمائم جام‌جم بیایند.

محمد از بندرعباس: این کارت گرافیک‌هایی که آقای ودودزاده معرفی کردند، خیلی گران است. می‌دانم مقایسه باید بین بهترین‌ها باشد، ولی فکر می‌کنم کارت گرافیک‌های ارزان‌تری هم وجود دارد که بتوانند برنامه‌های بسیار سنگین و بازی‌های روز دنیا را بدرستی اجرا کنند. بی‌زحمت چند نمونه از این کارت گرافیک‌ها را معرفی کنید تا همه اقشار جامعه بتوانند آنها را بخرند. منتظر کارت گرافیک‌های پیشنهادی شما هستیم.

حمید از ایلام: شما که به گفته خودتان نمی‌توانید یک گوشی هوشمند بخرید مطمئن باشید بیشتر مردم هم قدرت خرید به مراتب پایین‌تری دارند بعد آن‌وقت یک سیستم مخصوص بازی معرفی کردید که حدود پنج میلیون تومان قیمت دارد. واقعا فکر می‌کنید چند نفر می‌توانند این سیستم را تهیه کنند. به نظرم مطالب معقول‌تری را چاپ کنید بهتر است. در ضمن می‌شود با قیمت خیلی پایین‌تری بیشتر بازی‌ها را روی سیستم‌های معمولی‌تر اجرا کرد. لزومی هم نیست با بالاترین کیفیت باشد.

زمانی که در یک ضمیمه مثل کلیک صحبت از بررسی و مقایسه به میان می‌آید، مفهومش معرفی محصولاتی است که به اصطلاح پرچمداران بازار هستند. محصولاتی که برچسب پرچمدار را یدک می‌کشند، معمولا بسیار گران هستند، اما به قول معروف آخر ماجرا هستند. نشریات معمولا پرچمداران را معرفی می‌کنند، چون اصل بر این است که با آمدن یک پرچمدار جدید، قیمت قبلی‌ها ناگهان بشدت کاهش می‌یابد و طرفداران بازی می‌توانند از الان خود را آماده خرید این محصول در زمان کاهش قیمت کنند.

حامد از ملایر: با عرض سلام و خسته نباشید. از این‌که مفاهیم دامنه و هاست را اینقدر ساده و قابل فهم توضیح دادید از شما تشکر می‌کنم.

خوشحالیم که آن مطلب را پسندیدید.

امیرحسین انصاری‌فر از کرج: لطفا آدرس و شماره تلفن فروشگاه‌هایی را که عرضه‌کننده لوازم دیجیتال معرفی شده در ضمیمه کلیک هستند، چاپ کنید.

بیشتر محصولات معرفی شده در کلیک هنوز وارد کشور نشده‌اند و معمولا یک تا دو ماهی طول می‌کشد تا بازرگانان نسبت به واردات و عرضه آنها اقدام کنند. صاحبان این‌گونه مشاغل می‌توانند با درج تبلیغ خود در کلیک، زمینه جذب مشتری بیشتر و هدفمندتر را فراهم آورند.

وحید زینلی از تالش : آیا کلیک در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک صحفه خواهد داشت؟

به محض راه‌اندازی وبسایت کلیک، ما صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی مجاز را نیز راه‌اندازی خواهیم کرد. قطعا در آن زمان اولویت با شبکه‌های اجتماعی ایرانی است.

کاظمی از رشت: از موقعی که دبیرستانی بودم و روزنامه جام‌جم 25 تومان قیمت داشت، با کلیک آشنا شدم. امروز داشتم صفحه 7 کلیک شماره 475 را می‌خواندم که یاد ایده خودم افتادم. ایده‌ای که قابلیتش فقط تشخیص آتش و دود نبود. دزد‌گیر، دما و رطوبت‌سنج و باز و بسته‌کردن در و پنجره خانه هم بود. در نمایشگاه ایده برتر رشت شرکت کردم و یکی از دوستان برنامه‌نویسم برای این ایده برنامه تحت اندروید هم نوشت، ولی متاسفانه کسی حاضر به سرمایه‌گذاری برای تکمیل و ساخت نمونه تجاری آن نشد. اما حالا که این مطلب شما را خواندم انگیزه پیدا کردم تا دوباره روی آن کار کنم.

کشور ما پر از جوانانی پرشور و پرانگیزه است که ایده‌های بسیار بزرگی در سر خود دارند، اما همان‌طور که شما اشاره کردید فضای کسب و کار آنقدر تیره و تار است که تقریبا همه آن ایده‌ها در نطفه خفه می‌شوند. کم نیستند خوانندگانی که مثل شما با ما تماس می‌گیرند و از طرح مشابه خودشان با یکی از محصولات نوآورانه که در کلیک درباره آن مطلب نوشته شده با حسرت یاد می‌کنند. امیدواریم بزودی درباره محصول شما در کلیک بنویسیم. حتما می‌دانید که ما در کلیک برای انجام هر کمکی آماده هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها