بازی هفته

این هفته را با معرفی بازی‌های بزرگ‌تر اما کمتر شناخته شده آغاز می‌کنیم، سپس به عناوین مستقل می‌پردازیم.
کد خبر: ۶۸۹۸۷۰

Magic: Duels of the Planeswalkers2015 جدیدترین نسخه‌ این سری بازی‌ها این هفته برای طرفداران بازی‌های کارتی روی PC و کنسول‌های نسل هفت و هشت منتشر می‌شود. سازنده‌ها در تلاشند با افزایش ویژگی‌هایی چون امکان ساخت دسته کارت‌های دلخواه و پکیج‌های ویژه قابل دانلود بازیکنان را هر چه بیشتر جذب بازی کنند. گیم‌پلی سری بازی‌های Magic مبتنی بر تبادل کارت‌ها و اتخاذ بهترین استراتژی در خصوص استفاده از آنهاست. بازی‌های کارتی طرفداران خاص خود را دارند و اگر شما جزو این دسته نباشید، با بهترین نسخه‌ آنها نیز نمی‌توانید ارتباط برقرار کنید.

طرفداران سبک «اشاره و کلیک» کجایید که Gods will be Watching در راه است! این یکی از آن عناوینی است که مدت‌هاست منتظرش بوده‌ایم. یک بازی مینی‌مالیست و پیکسل آرت که شما را بخوبی با مفهوم ناامیدی، تسلیم و قربانی کردن آشنا می‌کند. شما فرماندهی یک تیم را به عهده دارید و سوگند خورده‌اید از آنها مراقبت کنید؛ اما در شرایطی بسیار سخت گرفتار می‌شوید و 40 روز باید دوام بیاورید. این در حالی است که نیروها ممکن است از بیماری و گرسنگی مرده یا دچار افسردگی شدید شوند. در هر مرحله تعامل کمی می‌توانید با آنها داشته باشید و انتخاب این‌که کدام به دیگری ارجحیت دارد، شما را با گزینه‌های اخلاقی و تصمیم‌های بسیار دشواری مواجه می‌کند. این بازی علاوه بر PC، برای لینوکس و مکینتاش نیز عرضه می‌شود.

سومین بازی این هفته عنوان Secret Ponchos است که در جریان کنفرانس مایکروسافت معرفی شد. این عنوان دو یا سه هفته‌ای است که در بخش Early Access شبکه‌ استیم عرضه شده و این هفته نیز برای کنسول‌های نسل هفت و هشت منتشر می‌شود. زاویه‌ دوربین ایزومتریک و گیم‌پلی مبتنی بر مبارزات در یک دنیای غرب وحشی از ویژگی‌های اصلی بازی به شمار می‌روند. سبک گرافیک منحصر به فردی برای بازی در نظر گرفته شده که تجربه‌ بازی را شبیه یک داستان گرافیکی جذاب کرده است. در آخر نیز به این نکته اشاره کنیم که تخفیف‌های تابستانی شبکه‌ استیم ده روزی است شروع شده و امروز و فردا تمام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها