جام جم نوا: یک خواننده جوان پس از تلاش های فراوان و پس از دو سال تلاش توانست نخستین آلبوم رسمی خود را در بازار موسیقی کشور منتشر کند.
کد خبر: ۶۸۹۳۸۱
آلبومی به آهنگسازی محسن یگانه و محمد علیزاده

محمد بابایی که پیش از این شاهد حضور و اجرای برنامه اش در بسیاری از اجراهای تلویزیونی و رادیویی بوده ایم، پس از دو سال توانست آلبوم «تب» را با آهنگسازی محسن یگانه محمد علیزاده و میلاد ترابی روانه بازار کند.
این خواننده که پیش از این شاهد انتشار تک قطعات اش در فضای مجازی بوده ایم، در این آلبوم سراغ چهره ها و ستاره های زیادی رفته تا آلبومی پرستاره را روانه بازار موسیقی کشور نماید.
این آلبوم از عصر پنجشنبه در بازار موسیقی کشور و به همت موسسه «هنر شهر» توزیع شده است. این آلبوم در هشت قطعه به نام های : بغض، گل من،‌ مردد، منو ببخش، یکی بود یکی نبود، بیا برگرد، شرط عبور و عطر عاشقی منتشر شده و چهره هایی از قبیل محسن یگانه، محمد علیزاده، میلاد ترابی،‌علیرضا عسگران، عبدالجبار کاکایی و علی بحرینی در فهرست هنرمندان حاضر در ایناثر به چشم می خورند.
نوازنده های سرشناسی نیز در این آلبوم به هنرنمایی پرداخته اند که از آن جمله می توان به میثم مروستی، پیام طونی، امید حجت، حسین بابایی، فیروز ویسانلو، سیامک فلاحی، بهنام حکیم و ... اشاره کرد. تهیه کننده این آلبوم خود «محمد بابایی» و این خواننده در یادداشتی کوتاه آلبومش را به «نیما نهاوندیان» مجری جوان صدا و سیما که سال گذشته فوت کرده بود، تقدیم کرده است.
(موسیقی ما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها