اخبار کوتاه

پایکوبی در تهران

واشنگتن پست : تیم ملی فوتبال ایران تا آخرین دقایق بازی مقابل آرژانتین در تلاش برای خلق یک شگفتی دشوار و غیرممکن بود. آنها حریفشان را بدون گل متوقف کرده بودند تا آن که گل دقیقه 91 لیونل مسی دستاوردهای آنها را به باد داد و به رویای ناممکن ایرانی‌ها پایان داد.
کد خبر: ۶۸۷۲۵۸

ایرانی‌ها با وجود این شکست، فرصت را مغتنم شمرده و شکست پیروزمندانه تیم ملی کشورشان را در خیابان‌های تهران جشن گرفتند. آنها تا چند ساعت پس از نیمه شب با آتش‌بازی و بوق زدن شادی خود را از کسب این نتیجه غیرمنتظره نشان دادند و به پایکوبی پرداختند. ایرانی‌ها پس از گذشت دو بازی جام‌جهانی 2014 نشان دادند که شاید تنها مردمی در دنیا هستند که با کسب هر نتیجه‌ای مقابل تیم‌های قدرتمند فوتبال جهان می‌توانند شادی کنند.​ 

صادقی: به بازی بعد فکر می‌کنیم

امیرحسین صادقی درباره نمایش درخشان تیم ملی برابر آرژانتین در دومین دیدارش در جام جهانی 2014 اظهار کرد: نمایش خوبی داشتیم، اما در لحظات آخر بازی از دستمان درآمد. وی ادامه داد: ما اگر امروز به آرژانتین باختیم فقط به مسی باختیم و البته داور هم اشتباه‌هایی داشت. اینجا نمی‌شود خیلی درباره داوری حرف زد، اما به هر حال این بازی تمام شد و باید به فکر بازی بعد باشیم.

مارادونا گل مسی را ندید

اختلاف دیه‌گو مارادونا با مسئولان فدراسیون فوتبال آرژانتین حتی به بازی این تیم مقابل ایران هم کشیده شده است. پیروزی آرژانتین مقابل ایران در شرایطی رخ داد که مارادونا قبل از گل مسی استادیوم را ترک کرد تا سوژه خوبی برای رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین فراهم کند.

به نوشته روزنامه کلارین آرژانتین، خولیو گروندونا که چشم دیدن مارادونا را ندارد، بعد از بازی گفته پای مسی وقتی به گلزنی باز شد که خبری از مارادونا در استادیوم نبوده تا برای تیمش بدشانسی بیاورد. دیه‌گوی بزرگ هم بعد از شنیدن این حرف، در یک برنامه تلویزیونی از خجالت رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین درآمده و گفته که حرف گروندونا کاملا احمقانه است و اگر نبوغ مسی نبود، آرژانتین مقابل ایران به گل نمی‌رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها