سه مرد که با همدستی هم راننده‌ای را به دام انداخته و با سرقت خودروی پژوی او آن را در یکی از محله‌های تهران آتش زده بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و یکی از آنها دستگیر شد.
کد خبر: ۶۸۵۹۴۷
سارقان، خودرو را دزدیدند و آتش زدند

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در شعبه چهاردهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران، از دو مرد به اتهام سرقت خودروی پژوی خود شکایت کرد.

شاکی گفت: با دریافت چهار میلیون تومان از بانک سوار خودرو شده و به خانه باز می‌گشتم که در میانه راه یک موتورسیکلت از پشت سر با خودروی من برخورد کرد و نقش زمین شد. در پی این حادثه وقتی خودرو را متوقف کرده قصد کمک به مرد مصدوم را داشتم، ناگهان مرد غریبه‌ای که کلاه کاسکت به سر داشت، سوار خودروی من شد و آن را سرقت کرد.

وی اضافه کرد: با سرقت خودرو شوکه شده و متوجه شدم مرد موتورسوار خلاف جهت خیابان در حرکت است. همان موقع فهمیدم سارق خودرو و مرد موتورسوار با هم همدست هستند.تعقیبشان کردم، اما موفق به یافتن آنها نشدم. سارقان بیش از چهار میلیون تومان همراه یک کارت بانکی و رمز آن را که درون خودرو بود، سرقت کردند.

در پی این شکایت و دستور قضایی بازپرس شاهنگیان، پرونده در اختیارکارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و جستجو برای دستگیری سارق و همدستش آغاز شد تا این که چند روز بعد ماموران متوجه شدند، متهمان 200 هزار تومان ازحساب بانکی شاکی برداشت کرده‌اند.

ماموران با حضور در بانک و بازبینی دوربین مداربسته آن تصویر یکی از سارقان را به دست آوردند.

به این ترتیب او تحت تعقیب قرار گرفت. در حالی که جستجو‌ها ادامه داشت، چند روز پیش گزارش مردمی در اختیار پلیس قرار گرفت که نشان می‌داد یک دستگاه خودروی پژو در محله مرزداران به آتش کشیده شده است.

ماموران انتظامی با اعزام به محل متوجه شدند مشخصات این خودرو با خودروی سرقت شده از شاکی مطابقت دارد.

در مرحله بعدی تحقیقات ماموران متوجه شدند، تصویر به دست آمده از متهمی که از عابر بانک پول برداشت کرده بود به یک متهم سابقه‌دار شباهت دارد.

با به دست آمدن این سرنخ پاتوق‌های احتمالی متهم زیر نظر گرفته شد و دو روز پیش مخفیگاه سارق فراری در یکی از محله‌های تهران شناسایی و وی دستگیر شد.

متهم با انتقال به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ادعا کرد، صاحب کارت دوستش است و از او خواسته از حسابش پول را برداشت کرده و کارت را به وی پس دهم. وقتی مالباخته به پلیس آگاهی احضار شد و در مواجهه حضوری با متهم قرار گرفت، عنوان کرد او را نمی‌شناسد.

در مرحله بعدی تحقیقات، متهم بازداشت شده در اظهارات جدیدش گفت سارقان دو نفر دیگر بوده‌اند و او فقط این کارت سرقتی را از آنها گرفته تا پول آن را برداشت کند.

بنابر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی برای دستگیری همدستان وی و کشف اموال سرقتی مالباخته ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها