جام جهانی 2014

کلینزمن: آلمان را هم می بریم

سرمربی آلمانی تیم ملی آمریکا پس از پیروزی تیمش مقابل غنا گفت که تیمش توانایی شکست آلمان را هم دارد.
کد خبر: ۶۸۵۰۰۶
کلینزمن: آلمان را هم می بریم

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ آمریکا و غنا در ورزشگاه داس دوناس شهر ناتال به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری 2 بر یک آمریکا به پایان رسید . دمپسی و بروک برای آمریکا و آیو برای غنا گلزنی کردند.

غنا در نیمه دوم بازی بهتری نسبت به نیمه نخست ارائه داد و چندین فرصت خطرناک گلزنی را روی دروازه آمریکا شکل داد که مهم ترین آن را سولی مونتاری در دقیقه 60 از دست داد.

در ادامه آندره آیو در دقیقه 82 موفق شد به زیبایی دروازه آمریکا را باز کند اما در ادامه مسابقه بازیکنان امریکا سراپا حمله شدند و موفق شدند در دقیقه 86 با ضربه بروک به گل برتری خود دست یابند تا 3 امتیاز این دیدار را بدست آورند.

به این ترتیب پس از پایان بازی های روز نخست گروه G جام جهانی تیم آلمان با 3 امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر قرار دارد، آمریکا با همین تعداد امتیاز دوم است و تیم های غنا و پرتغال نیز در رده های بعدی قرار دارند.

یورگن کلینزمن سرمربی آلمانی تیم ملی آمریکا در پایان دیدار با غنا گفت: هر پیروزی در جام جهانی بسیار بزرگ است. ما مرحله اول را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و حالا باید به بازی دوم فکر کنیم. آمریکا توانایی شکست آلمان و صعود به مرحله بعد به عنوان تیم نخست را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
۰
۰
بابا غیرت وطن پرستیت كجا رفته ؟!!

نیازمندی ها