سرمربی تیم ملی فوتبال بوسنی پس از شکست تیمش مقابل تیم ملی آرژانتین گفت که حالا ایران و نیجریه رقیبان تیمش برای صعود به مرحله بعد هستند.
کد خبر: ۶۸۴۵۷۲
سوسیچ: حالا ایران و نیجریه رقیبان ما هستند

به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ سافت سوسیچ پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر آرژانتین در ورزشگاه ماراکانای شهر ریودوژانیرو که اولین باخت بوسنی در اولین بازی‌اش در تاریخ جام‌‌های جهانی بود، گفت: هنوز دو بازی دیگر داریم. به بازیکنانم گفتم که این بازی کلیدی ما در این مرحله نیست و اینکه می‌توانیم آن را ببازیم اما نه با اختلاف زیاد و این همان چیزی بود که در پایان بازی محقق شد.

سوسیچ افزود: رقبای اصلی ما که برای کسب رده دوم جدول گروه می‌جنگند تیم‌های ملی ایران و نیجریه هستند. با کسب شش امتیاز از بازی برابر آنها می‌توانیم صعود کنیم اما اگر آرژانتین همه بازی‌هایش را ببرد آن وقت شاید چهار امتیاز هم برای صعودمان کافی باشد.

سرمربی بوسنی در خصوص سختی‌‌های مصاف با آرژانتین تصریح کرد: متوقف کردن بازیکنی مسی واقعاً‌ سخت است. در ابتدا فکر می‌کردم اختصاص یک بازیکن به خصوص برای مهار او کافی باشد اما الان می‌دانم که این کار غیرممکن است. نمی‌خواستم بازیکنانم را مجبور کنم که کارت زرد یا قرمز بگیرند.

بازی بعدی تیم ملی بوسنی‌وهرزگوین در ساعت 2:30 بامداد یکشنبه اول تیرماه برابر تیم ملی نیجریه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها