عنوان بازی: Code Breaker سیستم‌عامل: اندروید، آی.او.اس، ویندوزفون
کد خبر: ۶۸۴۱۶۳

برخی بازی‌ها به سن پنج تا پنجاه سال تعلق دارند. یکی از این بازی‌ها که برای بسیاری از شما نیز آشناست فکر بکر نام دارد. آیا می‌دانید بازی فکربکر چیست؟ در این بازی قوانین بسیار ساده‌ای وجود دارد. صفحه بازی به ردیف‌های مختلفی که در بیشتر موارد دارای چهار حفره هستند، تقسیم شده است. در کنار هر ردیف چهار حفره کوچک برای قرار دادن میخ‌های بازی وجود دارد. در بالای صفحه نیز پشت یک دیوار پلاستیکی، ردیفی شامل مهره‌های رنگی چیده شده توسط حریف شما قرار گرفته است. شما ‌باید مهره‌های رنگی را که در اختیار دارید در حفره‌های هر ردیف قرار دهید. چنانچه مهره‌ای را به رنگ درست و در مکان درست قرار دهید، یک میخ مشکی رنگ از سوی فردی که مهره‌های پشت دیوار پلاستیکی را چیده به شما تعلق می‌گیرد و در صورتی‌که مهره‌ای به رنگ صحیح باشد، اما محل آن در ردیف ایجاد شده اشتباه باشد، میخ سفید به شما داده می‌شود. شما باید بتوانید با جابه‌جا کردن مهره‌ها به چهار مهره‌ای که صحیح است، برسید و در نهایت محل صحیح آنها را حدس بزنید.

این بازی در عین سادگی بسیار سرگرم کننده است و می‌تواند ساعت‌ها شما را به فکر فرو ببرد.

بازی فکر بکر با عنوان Code Breaker از سوی شرکت Toftwood طراحی و به‌طور کاملا رایگان در اختیار کاربران دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید، آی.او.اس و ویندوزفون قرار گرفته است.

در این بازی می‌توانید تعداد حفره‌های هر ردیف را از سه تا پنج حفره تغییر دهید، پشتیبانی از امکان استفاده از مهره‌های هم‌رنگ در یک ردیف و امکان خالی گذاشتن حفره‌ها از قابلیت‌هایی است که برای سخت‌تر کردن بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

Google Play: http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌OkysK2

iOS: http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌9WBTVK

Windows Phone: http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌qDRGZh

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها