زن خیانتکار، شوهرش را با لبخند کشت

زن خیانتکاری که برای رسیدن به مرد مورد علاقه‌اش همسرش را با دارو به قتل رساند، پس از 14 ماه شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۸۳۷۴۵
زن خیانتکار، شوهرش را با لبخند کشت

اوایل اسفند ماه سال 91 جسد مردی حدودا 25 ساله در کنار یکی از خیابان‌های فرعی یکی از شهرهای استان قزوین توسط پلیس کشف و به پزشکی قانونی فرستاده شد.

در بررسی های اولیه کارآگاهان و همینطور پزشکی قانونی علت تامه مرگ و وقوع جنایت محرز نشد، به همین دلیل کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان قزوین دست از تحقیقات خود بر نداشته و تلاش خود را برای حل این پرونده بیشتر کردند.

تحقیقات ادامه پیدا کرد تا اینکه کارآگاهان از رابطه پنهانی زن مقتول با مرد غریبه‌ای مطلع شدند و سرانجام با به دست آوردن مدارک کافی مرد جوان را به همراه همسر مقتول دستگیر و به پایگاه انتقال دادند.

پس از ساعت ها بازجویی فنی و پلیسی و مقاومت عاملان جنایت در برابر حقیقت، در نهایت آنان با رویارویی با مدارک مستند به ناچار لب به سخن گشوده و به قتل دردناک مرد کارگر با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

همسر مقتول درباره جزئیات شب حادثه گفت: ابتدا همسرم را با دارو مسموم کردم و سپس با اضافه کردن دوز آن کم کم او را با لبخند به دیار باقی رهسپار کردم و در پایان جسد شوهرم را با خودروی مرد مورد علاقه‌ام به حاشیه شهر انتقال داده و همانجا رهایش کردیم.

سرهنگ علی حسین حسینی نژاد رییس پلیس آگاهی استان قزوین با اعلام این خبر، افزود: علت بروز چنین قتل هایی عدم پایبندی به اصول شرعی و زناشویی است. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
ببخشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
۰
۰
آموزش خیانت و قتل از ماهواره . همه ماهواره دارها به هوش باشند
غمگین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
۰
۰
روی تخته مرده شور خونه لبخند بزنی ایشالا
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
۰
۱
ایا علت این همه بی بند وباری چیه خیانت چیه پنهان كاری چیه همه اینها در اثر فقر است چرا ما به این همه ثروت باید اینقدر فقیر داشته با شیم عزیز من ماهواره چیكاره است
eli
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
۰
۰
خیلی بی انصافی زن .اخه همین كارها رومی كنید كه كسی دیگه ازدواج نمی كنه.............خدا از سر تقصیراتت نگذرد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
۰
۰
واقعا نمیدونم ... ازین زن هم وجود داره؟؟؟؟؟
مرد مورد علاقه هم...
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
۰
۰
عجب ادمای ... پیدا میشن
حمید رضا
United States
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
۰
۱
مهم ذات انسانهاست و گرنه خیلی ها ماهواره دارند و استفاده تفریحی از ان می برند.اینها همه نشاندهده نبود عشق وعلاقه در زندگی مشترك وپایبند نبودن به اصول اخلاقی میباشد .خداوند همه ما را به راه راست هدایت بفرماید.انشاالله.
فریبا
Ireland
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
۰
۰
واقعا واسه بعضی زنهای شوهر دار متاسفم كه به خاطر یه هوا و هوس زود گذر حاضرن بدترین خیانتها رو به همسرهاشون كنن، خدا جای حق نشسته
zozo
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
۰
۰
من یكی ازاقوام مقتول هستم بارهادیده بودمشون .حیف ب اون جوون ك بدست ایناپرپرشد...... ..بیچاره پدرمادرش چی میكشن ازاین مصیبت

نیازمندی ها