جام جم نوا: بر مبنای آمارگیری و بررسی ملی استفاده خانگی مواد مخدر در آمریکا (ان‌اچ‌اس‌دی‌آ) درسال ۱۹۹۷ تعداد مصرف کنندگان کوکائین حدودا به یک میلیون و نیم می‌رسید. از هر ده نفر مردم عادی یک نفر کوکائین را امتحان کرده بود و کل این جمعیت به بیشتر از ۲۲ میلیون نفر می‌رسید.
کد خبر: ۶۸۲۷۴۰
برگزاری کنسرت برای فروش کوکائین

اعتیاد به کوکائین باعث شده تا امروز جوانان آمریکایی به فساد و فحشا کشیده شوند و از این تجارت کثیف سیاستمدران آمریکایی پولدارتر شوند. معتادان به مصرف کوکائین حاضر به انجام هر کاری برای دستیابی به این ماده مخدر هستند.
بیشترین مصرف کنندگان کوکائین کسانی هستند که قصد دارند با انرژی کاذب از لذت نامشروع و زودگذر بیشترین بهره برداری را کنند.
به تدریج که تأثیرات موقت این ماده از بدن محو می‌شود تمامی آن احساسات جای خود را به افسردگی شدید و خمودگی می‌دهد. این بی حوصلگی و سستی باعث می‌شود مصرف کنندگان روزهای متمادی در خواب به سر برند.
بر طبق همین موضوع، مسئله کوکائین و مصرف آن از مسولان، سیاستمداران و ثروتمندان پوشیده نیست و آنان با دخالت‌های غیر مستقیم و راه اندازی کنسرت‌ها در تمام ایالت‌های آمریکا برای پر کردن جیب‌های خود از اسکناس، جوانان را قربانی می‌کنند و به فساد می‌کشانند.

(افکار)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها