ادعای جنجالی پسر سلطان کوکائین

خواننده و بازیگر مشهور یا دلال مواد مخدر؟

حداقل پنج نفر در یک جشنواره موسیقی در پایتخت آرژانتین، براثر مصرف بیش از حد مواد مخدر جان باختند.
کد خبر: ۸۹۷۱۱۴
پنج نفر در یک جشنواره موسیقی جان باختند

به گزارش جام جم نوا، دومین شب از یک جشنواره موسیقی الکترونیکی در بوئنوس آیرس - پایتخت آرژانتین - به سبب مرگ مشکوک پنج نفر براثر استعمال بیش از حد مواد مخدر لغو شد. پنج نفر دیگر از شرکت‌کنندگان در این جشنواره نیز در شرایط وخیم جسمی هستند.

مقامات پزشکی شهر بوئنوس آیرس اعلام کردند: دو فرد حدود 20 ساله در جریان جشنواره موسیقی «Time Wrap» درگذشتند و سه نفر دیگر نیز در آمبولانس جان باختند. بیشتر آن‌ها در شرایط کما بودند.

دکتر «البرتو کرسنتی» رئیس آورژانس پزشکی بوئنوس آیرس نیز در این‌باره گفت: پنج نفر دیگر در شرایط بسیار وخیم هستند و با کمک دستگاه تنفس می‌کنند. اکنون پزشکان در حال تلاش برای یافتن دلیل مرگ این افراد هستند و برای این‌که بدانیم چه ترکیبی از مواد مخدر موجب مرگ آن‌ها شده است، باید منتظر جواب کالبد شکافی باشیم.

به گزارش گاردین، یکی از شرکت‌کنندگان در این جشنواره به رسانه‌های آرژانتینی توضیح داد: وقتی مردی را دید که به‌مدت 15 دقیقه دچار تشنج شده بود، به ماموران امنیتی خبر داد.

مقامات شهری بوئنوس آیرس نیز اعلام کردند: مرکز «کاستا سالگوئرو» محل برگزاری این جشنواره موسیقی را بسته و این جشنواره پس از اولین شب برگزاری متوقف شده است.

مسئولان برگزاری جشنواره موسیقی الکترونیک «Time Wrap» نیز با تأیید توقف برگزاری این رویداد موسیقایی در بیانیه‌ای اعلام کردند: صمیمانه‌ترین تسلیت را به خانواده و دوستان جان‌باختگان ابراز می‌کنیم. مشخص کردن دلیل وقوع این تراژدی، مدتی طول خواهد کشید.

پلیس استان لاپلاتای آرژانتین نیز اعلام کرده است که پیش از آغاز جشنواره، اتوبوسی حامل شرکت‌کنندگان را متوقف کرده و با جست‌وجو، مقادیر زیادی مواد مخدر شامل 182 قرض روان‌گردان،‌ ال اس دی‌، ماری‌جوانا و کوکائین مصادره کرده و دو نفر را در این رابطه بازداشت کرده است.

جشنواره موسیقی «Time Wrap» برای اولین‌بار در سال 1994 در آلمان برگزار شد و این، سومین سال پیاپی بود که در پایتخت آرژانتین برگزار می‌شد.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها