احسان علیخانی بعد از گذشت سه سال و نیم به رادیو جوان برگشت و اجرای برنامه «اینجا شب نیست» را به عهده گرفت.
کد خبر: ۶۸۱۳۹۹

حامد مرادیان، سردبیر و تهیه‌کننده برنامه، اینجا شب نیست در این باره به مهر گفت: اولین مهمان علیخانی در رادیو، مهران دوستی بود که درباره اجرای رادیویی با او گفت‌وگو کرد. آخرین بار علیخانی در همین برنامه و در سال 90 اجرای رادیویی داشت که تا بیست و دوم اسفند همان سال ادامه داشت، اما پس از اجرای برنامه سال تحویل 1391 در شبکه دو، او دیگر اجرایی در رادیو نداشت.پیش از این از میان دیگر مجریان تلویزیون، سیدعلی ضیاء نیز اجرای یکی از روزهای هفته اینجا شب نیست را برعهده داشت.

نیمه غایب و تا انتها امید در رادیو نمایش

پخش نمایش‌های نیمه غایب و تا انتها امید از امروز به ترتیب ساعت 6 و 30 دقیقه و 14 و 30 دقیقه از رادیو نمایش شروع می‌شود.

نمایش نیمه غایب نوشته مهام میقانی درباره زنی است که تصمیم می‌گیرد برای تامین هزینه زندگی دو پسرش، خانه‌ای را که از شوهرش به یادگار مانده، بفروشد. این نمایش را ایوب آقاخانی کارگردانی کرده و در آن احمد گنجی، بهرام سروری‌نژاد، عبدالعلی کمالی، مهدی طهماسبی، امیر فرحان‌نیا و... بازی می‌کنند.نمایش تا انتها امید را سهیلا خدادادی نوشته و حمید منوچهری با حضور هنرمندان مرکز هنرهای نمایشی رادیو کارگردانی کرده است. داستان این نمایش درباره نگار است که برای پیدا کردن کتابش به زیرزمین می‌رود و در صندوقچه زیرزمین شناسنامه کودکی را می‌بیند و... .

سبک زندگی ورزشکاران در رادیو

برنامه «15 دقیقه توقف» با هدف آشنایی با سبک زندگی ورزشکاران ایرانی امروز از رادیو ورزش پخش می‌شود.

این برنامه که ساعت 18 پخش می‌شود، شنوندگان را با سبک زندگی ورزشکاران ایرانی آشنا می‌کند. در این برنامه با مریم احمدزاده، قهرمان پرتاب ورزنه بانوان هم گفت‌وگو می‌شود. برنامه یک فنجان چای داغ هم امشب ساعت 21 از رادیو ورزش پخش می‌شود. این برنامه میزبان حمید درخشان بازیکن پیشین تیم ملی و باشگاه پرسپولیس است.

جوانان در آینه رادیوجوان

شبکه رادیویی جوان در این هفته که هفته جوان نام دارد، در قالب برنامه‌های مختلف به مسائل و دغدغه‌های جوانان می‌پردازد.

به گزارش روابط‌عمومی رادیو جوان، برنامه «جوان ایرانی سلام» به تهیه‌کنندگی عباس پیری و گویندگی حسن اسماعیل‌پور علاوه بر مطرح کردن مشکلات و دغدغه جوانان پیگیر مسائل مربوط به جوانان از مسئولان خواهد بود. برنامه «صبح دانش» به معرفی جوانان موفق و برتر درحوزه کارآفرینی اختصاص دارد که به تهیه‌کنندگی اکرم زمانی پخش می‌شود. برنامه تریبون آزاد هم به تهیه‌کنندگی مجتبی حسنی حرف دل جوانان را بیان می‌کند و پاسخگوی نیازهای آنهاست. برنامه حاضر جواب به موضوع ازدواج جوانان و نقش خانواده در این امر می‌پردازد. برنامه رادیو من با اجرای مهران دوستی به اقدامات انجام شده در حوزه جوانان با حضور مسئولان اختصاص دارد. برنامه جوونی دربست هم موضوع اشتغال جوان و ازدواج، خانواده و جوان و آسیب‌های نوپدید را بررسی می‌کند.

در سایه‌سار سپیدار از رادیو تهران

برنامه «سایه‌سار سپیدار» امروز ساعت 10 به مدت یک ساعت با موضوع سالمندان از رادیو تهران پخش می‌شود.

این برنامه کاری از گروه علم و زندگی شبکه رادیویی تهران است که با برگزاری یک مهمانی کوچک برای سالمندان، گپ و گفتی صمیمانه و شاد را پخش می‌کند. این برنامه با حضور هنرمندان قدیمی و پیشکسوت از رادیو تهران پخش می‌شود. در هر برنامه یک سالمند همراه یک یا دو نفر از اعضای خانواده‌اش دعوت می‌شود و درباره زندگی و دوره‌های مختلف زندگی از جمله تحصیلات، ازدواج، کار و فرزندان با او صحبت می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها