امیرحسین شریفی، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون :

جشنواره، جایی برای دیده شدن تولیدات مراکز

وقتی جشنواره تولیدات رادیو ـ تلویزیونی مراکز استان‌ها برگزار می‌شود، یعنی جایی برای دیده شدن تولیدات مراکز استان‌ها وجود دارد. آثار خوب تشویق می‌شود و این هم یعنی وقتی برای کاری زحمت کشیده می‌شود حتما مورد توجه قرار می‌گیرد. اکثر برنامه‌سازان استانی جوانان توانمندی هستند و برای تولید آثار خوب آمادگی دارند.
کد خبر: ۶۷۷۰۴۳

من 114 اثر ساخته‌ام که از این بین دو سریال و دو تله‌فیلم محصول معاونت سیمای استان‌ها بوده است. دو تله‌فیلم «تب برفکی» و «تاوان» را برای شبکه اصفهان تولید کردم که هر دو از جشنواره مسکو جایزه گرفتند. به‌عنوان تهیه‌کننده‌ای که با معاونت سیمای استان‌ها همکاری کردم، معتقدم در این بخش قدر و ارزش کار خوب را می‌دانند.

مدیران این معاونت مایل هستند آثار خوب و باکیفیت تولید کنند، به همین دلیل روی فیلمنامه نظارت و دقت بسیار خوبی وجود دارد و حساسیت روی فیلمنامه نیز باعث تولید آثار خوب می‌شود.

من سعی می‌کنم در اصفهان که جزئی از وطنم است، کار کنم تا جوانان مستعد آن دیار با من همکاری کنند و آموزش ببینند. به نظرم وقتی هنرمندان مشهور در مراکز استان‌ها کار می‌کنند، برنامه‌سازان استانی هم باید استقبال کنند و تعامل و همکاری خوبی داشته باشند و از فرصت پیش‌آمده بدرستی بهره‌برداری کنند.

جشنواره تولیدات رادیو ـ تلویزیونی مراکز استان‌ها، برتر از جشنواره‌های دیگری است که برگزار می‌شود، مثلا در جشنواره جام‌جم فقط آثار شبکه‌های سراسری مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، اما در این جشنواره تولیدات تمام 33 استان باهم رقابت می‌کنند و این یعنی همه ایران درگیر این جشنواره می‌شوند. امیدوارم این جشنواره ادامه پیدا کند تا کمک شایانی به برنامه‌سازی در مراکز استان‌ها شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها